2023. augusztus 24., csütörtök

💥Van Erőm💥Elhiszem -

Mi volna az az egy dolog, amit ma reggel Istentől kérnél?
Ezernyi válasz közül egyet szeretnék kiemelni: Békességet, Uram!
Bármennyire is próbálkozunk, sodródunk az árral. 
Megélhetésért dolgozunk, hogy valahol, valamikor könnyebb legyen. Megoldásokat keresünk a reménytelen helyzetekre.
Ma reggel arról olvashatunk, hogy Isten megadhatja a békességet. 
Ha mindezt ő mondja, hogy ezt meg tudja adni ezt a zűrzavarossá vált életemben, akkor én boldogan mondom: „Neked elhiszem, Uram!”
A kudarcok között olyan jó egy biztos helyet tudni magunk számára. 
Pont ez a békés megnyugvás vár az Istennél.
Hiába a legújabb autó, ezernyi bankjegy, megtakarításaink sokasága, legbelül mindig csak egy dologra fogunk igazán vágyni.
Ha életünk, munkánk, pihenésünk telve van az Istentől származó békességgel, akkor a kisebb dolgok hatalmas örömöt fognak jelenteni.
Hogyan lehet mindez valósággá a te életedben? Kérd el hittel, Istentől. 
Biztos vagyok abban, hogy nem fog elutasítani.
Miért vagyok én ebben annyira biztos? Azért, mert átéltem, személyesen megtapasztaltam, amikor a minket elsöprő áradat közepette békességet adott az Isten. 
Külső látszatra csak a problémákat lehetett látni, de belül a béke korszaka vette kezdetét.
Mert maga a békesség Ura adott mindig, minden körülmény között békességet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése