2023. augusztus 7., hétfő

💥Van Erőm💥Akadálymentesítés II.

https://youtu.be/kGNzYA9kwos

Mennyire vagyok kitartó?
Az akadályok nem lehetnek okok arra, hogy elbátortalanítsanak. 
A csüggedés, amelyet a hétköznapi életben olyan sokszor átélünk, nem veheti el a reményt. 
A visszautasítás nem olthatja ki a szeretet lángját.
Jézus, amikor a keresztet hordozta értünk szenvedések közepette, nem adta fel. 
Bár, jogosan mondhatta volna azt, hogy ez nem az én terhem. Két méter fájdalom után következett még tíz, majd száz. 
Mindvégig azon igyekezett, hogy elérje a kitűzött célt: megváltson, megmentsen téged, engem.
Ki vagyok én?
Egy ember, aki születésekor elindult egy láthatatlan úton. Egy ember, aki megpróbálta a nehézségeket legyőzni, a harcokat megharcolni.
Sokszor elbuktam? Igen.
Vajon hol lehetett a hiba? Bizony sokszor elfelejtettem Jézusra nézni, de ez az ige volt az, ami megtanított arra, hogy kitartó legyek.

Jézus volt az egyetlen, aki nem adta fel. Ránézett a keresztre, és tudta, hogy neki nem szabad feladnia, mert emberek millióinak szüksége van a megváltásra. 
Kitartott a végsőkig.
Ezért, ha példaképeket keresünk, ne az emberekre nézzünk, hisz mindnyájan elbukhatunk, de van valaki, aki az utolsó száz méterben is támogat. 
Nézzünk fel Jézusra! Tarts ki, a Megváltód melletted van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése