2023. december 28., csütörtök

⭐KI VAGYOK IGAZÁBÓL KRISZTUSBAN?⭐

Ennek a pár sornak a célja az, hogy rá mutasson arra, hogy az igazi Isten gyermeke és keresztyén mivé és kivé lesz Krisztusban, ami után befogadja a személyes döntésével és hitével Jézus Krisztust az életének Urává és elfogadja Őt személyes Megváltójává.
Ha megtértél kedves olvasó, megvallva és megbánva a bűneidet személyesen az Istennek és elfogadtad személyes Megváltódnak Jézus Krisztust, akkor Őbenne és Őáltala van egy teljesen új életed, mert újjászülettél és a Szent Szellem meg újította az életedet.

Ennek a tanításnak az is a célja, hogy meg erősítse a hitét benned mint Isten újjászületett gyermeke és csodálatos teremtménye.

Ez mind azért, mert a sátán, a hazugság nagymestere megtesz mindent, hogy elbátortalanítsa az Isten gyermekeit és ha lehet elhitesse velük, hogy még mindig méltatlanok az Isten ígéreteire, még mindig bűnösök, gyengék és semmire sem képesek.

Az Ő célja az, hogy csúfat űzőn az Isten népéből és gyengén tartsa őket és ha lehet akkor vissza is rántsa őket a bűn fertőjében elhitetve velük a hazugságait.

De kedves olvasó azt kell tudd, hogy ha meg vallottad a bűneidet, elfogadtad Krisztust az életedben és megtagadtál minden más hamisságot amivel a gonosz fogva tartott eddig, akkor az Isten csodálatos gyermeke lettél és nagy változások történtek és történnek a lelki életedben és a következő állítások mind érvényesek rád is.

Azt is kell tudnod kedves olvasó, hogy a sátánnak és az ő bukott angyalainak nincsen semmi hatalma egy Isten igazi gyermekén sem, ameddig nem ad hitelt az ők hazugságainak, nem enged valamelyik csábításának vagy nem áll meg valamelyik bűnben, nem meg vallva azt Istennek, bűnbe amiben bele botlott.

Úgyhogy az alábbi állításokat, amik az Isten írott szavára alapszanak, olvasd hittel és tedd magaddá őket, elolvasva imádságos lelkülettel az igéket is amik meg vannak jelölve minden állítás végén.

Továbbra is sok áldást kívánok minden kedves olvasónak és egy Krisztusban meggyökerezett gyümölcsét termő keresztyén életet.

Ki vagyok én?


- A föld sója vagyok(Máté 5:13)

- A világ világossága vagyok. (Máté 5:14)

- Isten gyermeke vagyok, mert befogadtam hittel Jézus Krisztust az életemben (János 1:12)

- Krisztusban beoltott szőlővessző vagyok, a Krisztus életének csatornája ( János 15:1,5)

- Krisztus barátja vagyok (János 15:15)

- Kiválasztott és kijelölt vagyok, hogy megteremjem az Ő gyümölcsét. (János 15:16)

- Az igazságnak szolgája vagyok ( Róma 6:18)

- Isten szolgája vagyok (Róma 6:22)

- Isten gyermeke vagyok; az Isten az én lelki Atyám ( Róma 8:14,15; Galácia 3:26, 4:6)

- Krisztus örökös társa vagyok; Ő meg osztja az örökségét velem ( Róma 8:17)

- Isten temploma –lakóhelye vagyok. Az Ő Szelleme és az Ő élete lakik bennem (1 Korinthus 3:16, 6:19)

- Krisztussal egy szellem vagyok, egyesülve vagyok Vele (1 Korinthus 6:17)

- Krisztus testének tagja vagyok (1 Korinthus 12:27; Efézus 5:30)

- Egy új teremtés vagyok Krisztusban (2 Korinthus 5:17)

- Ki vagyok békülve Istennel, és az Ő egyik béke követe vagyok (2 Korinthus 5:18, 19)

- Isten fia vagyok Krisztusban (Galácia 3:26, 28)

- Isten örököse vagyok amióta Isten gyermeke vagyok (Gal. 4:6,7)

- Szent vagyok ( Efézus 1:1; 1 Korinthus 1:2; Filippi 1:1; Kolossé 1:2)

- Isten munkása vagyok – az Ő alkotása – újjáteremtve Krisztusban, hogy végezzem az Ő munkáját ( Efézus 2:10)

- A szentek polgártársa vagyok, Istennek háza népének része (Efézus 2:19)

- Krisztusban fogoly vagyok (Efézus 3:1, 4:1)

- Meg igazított és szent vagyok (Efézus 4:24)

- A mennyek országának az állampolgára vagyok, a mennyebe ültetett Jézus Krisztusban (Filippi 3:20; Efézus 2:6)

- Az életem el van rejtve Krisztussal az Istenben (Kolossé 3:3)

- Krisztus életének a kifejezése vagyok, mert Ő az én életem (Kolossé 3:4)

- Isten kiválasztottja vagyok, szent és nagyon szeretett (Kolossé 3:12; 1 Thesszalonika 1:4)

- A világosság fia vagyok és nem a sötétségé (1 Thesszalonoka 5:5)

- A menny hívásának a szent részese vagyok (Zsidók 3:1)

- Krisztus életének a részese vagyok ( Zsidók 3:14)

- Isten egyik élő köve vagyok, Krisztusban lelki házzá építve (1 Péter 2:5)

- Választott nép tagja vagyok, egy királyi papság része, szent nemzet része, Isten tulajdon népének része (1 Péter 2:9,10)

- Egy idegen vagyok ebben a világban, amiben most élek (1 Péter 2:11)

- Az ördög ellensége vagyok (1 Péter 5:8)

- Az Isten gyermeke vagyok és hasonló leszek Krisztushoz amikor vissza fog jönni (1 János 3:1,2)

- Istentől születtem, és az ördög nem bánthat (1 János 5:18)

- Én nem vagyok a nagy „Én vagyok”(Exod. 3:14; János 8:24, 28, 58), de Isten kegyelméből vagyok aki vagyok (1 Korinthus 15:10)

Mi történt velem amióta újjászülettem?


- Meg lettem igazítva, megbékültem Istennel – teljesen meg lettek bocsátva a bűneim és igazzá téve Krisztus által ( Róma 5:1)

- Meg haltam Krisztussal együtt és meghaltam a bűnnek; a bűn nem tud többet uralkodni rajtam (Róma 6:1‐6)

- Teljesen mentes vagyok az ítélet alól (Róma 8:1,2)

- Krisztusban lettem helyezve az Isten munkája által (1 Korinthus 1:30)

- Meg kaptam az Isten Szellemét és szabadon meg érthetem azokat a dolgokat, amiket az Isten nekem szánt (1 Korinthus 2:12)

- A Krisztus értelme van bennem (1 Korinthus 2:16)

- Áron lettem vissza vásárolva a bűnből; nem a magamé vagyok; Istenhez tartozom (1 Korinthus 6:19,20)

- Meg vagyok tartva, felkenve és megpecsételve Krisztusban az Isten által, és a Szent Szellem nekem lett adva mint egy garancia az örökségemre amit kapok majd (2 Korinthus 1:22; Efézus 1:13,14)

Amióta meghaltam a bűnöknek élni:

- Nem magamnak élek, hanem Krisztusnak (2 Korinthus 5:14,15)

- Meg lettem igazítva (2 Korinthus 5:21)

- Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; a mely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem ( Galácia 2:20)

- Meg vagyok áldva minden lelki áldásokkal a mennyekben a Krisztusban ( Efézus 1:3)

- Az Isten kiválasztott engem a világ kezdete előtt, hogy szent és feddhetetlen legyek Előtte ( Efézus 1:4)

- Eleve el volt határozva, hogy örökbe legyek fogadva Krisztus által (Efézus . 1:5)

- Meg lettem váltva és meg lett bocsátva a bűneim, és a az Ő bőséges kegyelmének a befogadója vagyok

- Krisztusban meg lettem elevenítve a lelki halott állapotomból (Efézus 2:1,5)

Amióta Krisztusban vagyok, az Isten kegyelméből:


- Fel lettem támasztva és a mennybe lettem ültetve Krisztussal együtt (Efézus 2:6)

- Közvetlen hozzáférésem van az Atyához a Szent Szellem által (Efézus 2:18)

- Bátorsággal, szabadsággal és bizodalommal közeledhetek az Istenhez (Efézus 3:12)

- Meg lettem szabadítva a sátán uralma alól és Krisztus országában által lettem helyezve (Kolossé 1:13)

- Meg lettem váltva és az egész bűneim meg lettek bocsátva. A bűneim tartozása el lett törölve (Kolossé 1:14)

- Maga Krisztus van bennem (Kolossé 1:27)

- Határozottan Krisztusban vagyok gyökerezve és most épülök Benne (Kolossé 2:7)

- Lelki értelemben körül vagyok metélve. A régi megromlott természetem él lett távolítva (Kolossé 2:11)

- Teljessé lettem téve Krisztusban (Kolossé 2:10)

- El lettem temetve, fel lettem támasztva és meg lettem elevenítve Krisztussal (Kolossé 2:12,13)

- Meg haltam Krisztussal és fel lettem támasztva Vele. Az életem mos el van rejtve Általa az Istenben. Krisztus most az én életem (Kolossé 3:1‐4)

- Erőnek, szeretetnek és józanságnak szellemét kaptam (2 Timóteus 1:7)

- Az Isten akarata szerint lettem meg mentve és félre téve számára (Titus 3:5)

- Mert meg lettem szentelve és egy vagyok a Megszentelővel, Ő nem szégyell testvérének nevezni (Zsidók 2:11)

- Jogom van az Isten trónja elé jönni, hogy megbocsátást és kegyelmet kapjak szükség idején (Zsidók. 4:16)

- Rendkívüli ígéretet kaptam Istentől, hogy az Ő természetének a részese vagyok (2 Péter 1:4)

Amióta Krisztusban vagyok:

- Nem fogom azt mondani, hogy „Nem vagyok képes”, mert a Biblia azt mondja, hogy képes vagyok mindenre Krisztusban, aki erőt ad mindenre (Filippi 4:13)

- Nem szenvedek hiányt semmiben, mert az Isten betölti minden szükségemet, az Ő gazdagsága és dicsősége szerint Jézus Krisztusban (Filippi 4:19)

- Nem fogok félni semmitől sem, mert az Isten nem a félelem lelkét adta, hanem a fiúság, az erő, a szeretet és a józanság lelkét (Róma 8:15; 2 Timóteus 1:7)

- Nem fogok hiányt szenvedni a hitben amivel be tudom tölteni az elhívásomat, mert az Isten készített és adott egy mértéket az Ő akarata szerint ( Róma 12:3)

- Nem leszek gyenge, mert az Úr az életem erőssége; meg mutatom az erőmet és cselekedek mert ismerem az Istent (Zsoltárok 27:1; Dániel 11:32)

- Nem fogom meg engedni a sátánnak, hogy uralma legyen felettem, mert a bennem levő Szent Szellem nagyobb a sátánnál, aki a világban van (1 János 4:4)

- Nem fogadom el a legyőzést, mert van hitem, hogy az Isten örökké győzelemre vezet (2 Korinthus 2:14)

- Nem fogok bölcsesség hiányban szenvedni, mert Krisztus lett az én bölcsességem, és az Isten ad bölcsességet amikor kérek Tőle (1 Korinthus 1:30; Jakab 1:5; Jeremiás 33:3)

- Mikor lehangolt vagyok, meg emlékezek az Isten szeretetéről, kegyelméről és hűségéről és így van reményem (Jeremiás siralmai 3:21‐23)

- Nem aggódom, mert minden gondomat az Istenre vethetem, Aki gondoskodik rólam (1 Péter 5:7)

- Soha nem fogok megkötözöttségben élni mert ahol az Úr Szelleme van, ott szabadság van, és bennem az Ő Szelleme van (2 Korinthus 3:17; 1 Korinthus 3:16)

- Nem érzem magamat el ítélve mert a Biblia azt mondja, hogy nincsen semmi kárhoztatásuk azoknak, akik Krisztus Jézusban vannak ( Róma 8:1)

- Soha nem leszek többé egyedül, mert Jézus meg ígérté, hogy velem lesz örökké és nem hagy el (Máté 28:20; Zsidók. 13:5)

- Nem leszek többé elátkozva vagy nem leszek a pechnek az áldozata, mert Krisztus megmentett a törvény átkától és így meg kaphattam a Szent Szellemet (Galácia 3:13,14)

- Nem leszek soha elégedetlen, mert mint Pál apostol, meg tanulhatok elégedett lenni minden helyzetben (Filippi 4:11, 12)

- Soha nem fogom haszontalannak érezni magam, mert tudom, hogy Krisztus bűnné lett értem, azért, hogy én az Isten igazsága legyek Ő benne. (2 Korinthus 5:21)

- Nem lesz soha egy üldözés érzés komplexusom, mert ha az Isten velem, senki sem lehet ellenem (Róma 8:31)

- Nem fogom visszavonni a döntésemet amit tettem az Isten mellett, mert Ő békességet és értelmet ad az Ő bennünk lakozó Szelleme által (1 Korinthus 14:33; 2:12)

- Nem fogom úgy érezni magamat mint egy vesztes, mert Krisztus által mindenben győztes vagyok ( Róma 8:37)

- Nem fogom hagyni, hogy az élet problémái zaklassanak, mert bátorsággal szembe tudok nézni velük, tudva, hogy

Jézus legyőzte a világot az egész lehető problémáival együtt ( János 16:33)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése