2023. december 13., szerda

⭐Reggeli dicséret🌹 Találkozás a Kegyelemmel

„Ifjúságomnak vétkeiről és bűneimről ne emlékezzél meg; kegyelmed szerint emlékezzél meg rólam, a te jóvoltodért, Uram!” 25. Zsoltár 7. vers

Három kereszt áll a Golgotán.
Három ember függ a szégyenfán.
Két bűnös találkozik
A Kegyelemmel.

Nincs mentségem, nincs érdemem.
Nincs másom, csak egy kérése​
„Emlékezzél meg rólam,​
a te jóvoltodért, Uram!” ​​

Ha te vagy az isteni irgalom,
Segíts innen leszállnom!
ÉN már Megszolgáltam
a szabadságom!

S mit tesz a Kegyelem?
Nem száll le a keresztről.
Nem szabadítja meg
sem magát,
sem e kettőt.

Jobbra ígér: „Velem leszel!”
Balra hallgat és szertenéz.
Ajkán a sóhaj:
Atyám!
Bocsáss meg nekik!
Mert nem tudják…

De én tudom,
Tudom, kinek hiszek.
Számomra te vagy:
A KEGYELEM

Atyám!
Itt és most, én is
a te kezeidbe teszem le
az én lelkemet.

(Tóth Szilárd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése