2017. november 14., kedd

Örömteli mindennapok: Győzelemre születtünk!

,,Azért beszéltem ezeket néktek, hogy tökéletes békességetek és bizodalmatok legyen énbennem. E világon nyomorúságotok, megpróbáltatásotok lészen; de bízzatok: én legyőztem a világot.,, - János 16:33 ¹

Jézus azt mondta, hogy amíg a világban élsz, lesznek problémáid.

De te nem csupán a világban élsz. JÉZUSBAN vagy a világban, és ez adja a különbséget. Őbenne vagy, és Ő már legyőzött minden létező problémát.

Isten gyermekeként nem egy legyőzött ember vagy, aki próbál győzedelmeskedni. Te győztes vagy, és a sátán próbál kirabolni téged abból a győzelemből, ami már a tiéd.

Amikor Jézust életed Urává tetted, beleszülettél a győzelembe… mert a Győztes a bensődbe költözött. Gondolkozz el ezen. A győztes Jézus. A Felkent. A megdicsőült és feltámadt Úr. A Világegyetem Ura.

Fel a fejjel, barátom! Legyen „tökéletes békességed és bizodalmad”. Maga Jézus él benned!

Igei olvasmány: János 16:15-33

1 megjegyzés:

  1. köszönöm JÉZUSOM hogy kész vagy mindig valami jót,üdvöt adott ajándékozni nekem,még ha rosszul is kérek néha.BIZOM rendületlenül,segítségedben
    Segíts ,hogy LELKED fényében ismerjem fel,hogy mit kell ÉRTED ,VELED s BENNED tennem,IGÉDDEL eltelve ,hisz te vagy az ÚT ,IGAZSÁG és ÉLET

    VálaszTörlés