2023. augusztus 3., csütörtök

💥ÁLDOTT, SZÉP ESTÉT és REGGELT KÍVÁNOK SOK SZERETETTEL❣️

Ésaiás próféta könyve 55. rész 6- 11. 

,,💞Keressétek az Urat, a míg megtalálható, hívjátok őt segítségül, a míg közel van.
Hagyja el a gonosz az ő útát, és a bűnös férfiú gondolatait, és térjen az Úrhoz, és könyörül rajta, és a mi Istenünkhöz, mert bővelkedik a megbocsátásban.
Mert nem az én gondolataim a ti gondolataitok, és nem a ti útaitok az én útaim, így szól az Úr!
Mert a mint magasabbak az egek a földnél, akképen magasabbak az én útaim útaitoknál, és gondolataim gondolataitoknál!
Mert mint leszáll az eső és a hó az égből, és oda vissza nem tér, hanem megöntözi a földet, és termővé, gyümölcsözővé teszi azt, és magot ád a magvetőnek és kenyeret az éhezőnek:
Így lesz az én beszédem, a mely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem megcselekszi, a mit akarok, és szerencsés lesz ott, a hová küldöttem.,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése