2023. január 20., péntek

💥Van Erőm - Ne félj❣️

1. Gyerekként, amikor féltem biztos dologba kapaszkodtam, mint amilyen biztos egy szülői kéz is. 
Voltak időszakok, – bizonyára a te életedben is – hogy távol kerültem a szülői ház melegétől, így elkezdtem Isten igéjének a tanulmányozását. 
Amikor a félelem völgyébe vezetett utam, akkor Ő volt az, aki szorosan megfogta kezem, és Jézus Krisztus által ezt üzente: 
Ne félj. Ez az kijelentés megerősíti bennem, hogy Jézus neve bátorsággal ajándékoz meg.

2. A hit fontos. A félelmek közepette hinnünk kell Jézusban, hogy bátran ellenálljunk. 
Ha ez a hit valóban élő, akkor soha nem fognak kétségek felmerülni bennünk. 
Törekednünk kell, hogy megtaláljuk a hit kiapadhatatlan forrását, ami maga az Úr Krisztus.

3. Lukács evangélista így fejezi be: „Meggyógyult.” Nos, ki ne szeretne meggyógyulni betegségeiből?
A mai bátorítás ez: Jézus Krisztusnál erőt kaphat a megfáradt, elkeseredett, megterhelt lélek; meggyógyulhat a sebzett szív; sőt Jézus a testi betegségeket is meggyógyíthatja.
Egy dolgot viszont nem szabad elfelednünk: minden, ami az életünkben van, Isten tudtával történik. 
Lehet, hogy mi csak a rosszat látjuk, viszont Ő a kellő időben megfogja értetni velünk a történések jelentőségét és megáld a gyógyulás ajándékával.
A mai nap bátran nézzünk fel az égre, mert mi, Isten kimondhatatlanul szeretett gyermekei vagyunk, aki Igéje által naponta üzen számunkra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése