2023. január 24., kedd

💥Reggeli dicséret🌹 Valaki véd!

„Mert te vagy, Uram, reménységem, te vagy, Uram, bizodalmam ifjúkorom óta. 
Te voltál támaszom születésem óta, te hoztál ki anyám méhéből, téged dicsérlek szüntelen.” 
71.Zsoltár 5-6.vers


Édesanyám egy jó néhány verset elmondott már életében. Én valahogy mindig az ének szavait választottam és szívesebben énekeltem, mint szavaltam. Egy vers azonban már kisgyermekkorom óta a szívemben van, talán azért, mert nagymamám közelében tanultam meg és egy láthatatlan fonal összeköt vele.

Így szól:
Tóth Endre: Valaki véd!

Valaki véd mindig engem,
mióta csak megszülettem.
Köröttem jár láthatatlan,
újra más és más alakban.

Vigyázott rám ezer bajban,
pedig néha majd meghaltam.
Ha üldöztek, jól elrejtett,
s jelezte a csapdát, vermet.

Mikor álltam bírák előtt,
Ő adott szavamnak erőt.
Ha nehéz volt munkám, dolgom,
Ő segített ezer módon,

s nem engedte semmiképpen,
hogy gyalázat, szégyen érjen.
Valaki véd, szeret engem,
pedig talán nem érdemlem.

Nem tudom, hogy milyen helyzetben vagy és milyen gondok nyomják a lelked. 
Nem tudom, hogy mennyire erős a hited vagy milyen kapcsolatban állsz az Úrral.
Egy valamit viszont tudok: Ő véd! Amikor még csak gondolat voltál, 
Ő már érezte szíved dobbanását. Születésed pillanatában boldogan tekintett le rád. 
Ha életedben nehézségek adódnak, 
Ő a támasz és a vígasz, akihez bátran fordulhatsz.
Soha ne feledd el, hogy valaki véd és szeret téged!

Áldott napot!
(Csomó Hajni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése