2024. április 21., vasárnap

BÁTRAN⭐

Zsoltárok könyve 31. rész 15
,,💞De én benned bízom, Uram! Azt mondom: Te vagy Istenem,,.

Egy nő nagy döntés előtt állt. Már sok éve azért imádkozott, hogy elérje kitűzött célját.Végre elérkezett a nagy nap az életében.
Miután az interjú is sikeresen zárult, már csak a döntés pillanatát kellett megvárni.
Elhatározta, hogy meglátogatja szüleit.
Nagy örömmel újságolta az új híreket, a szülei örömmel fogadták.
Egy adott ponton, amikor a kertben az édesanyjával kávézott, ezt mondta:
 „Bízom benne, hogy megkapom az állást. Nagyon régóta vágyok egy rendes munkára.”
Édesanyja válaszul ezt mondta neki: „Tudom, hogy nagyon szeretnéd ezt a munkát, de egy nagyon fontos dolgot a szívedre szeretnék helyezni. Bármi is fog történni, Isten mindig veled lesz.
Akkor is, ha a legszebb álmaidat fogod átélni, és akkor is, amikor a kudarc fog körülvenni.
Bármit is tartogat a jövő én bízom Benne!” - és közben felmutatott az égre.

Ebben a zsoltárban Dávid újból Istenhez fordul segítségért.
Isten jóságába és szeretetébe veti minden bizodalmát.
„Hozzád menekülök, Uram, ne szégyenüljek meg soha!
Ments meg engem irgalmasan! Fordítsd felém füledet, siess, ments meg engem!
Légy erős kősziklám, erős váram, segíts rajtam!
Mert te vagy az én sziklaváram; vezess és terelgess engem nevedért!”
 
(Zsoltárok 31,2-4) 

A mai nap bátran mondjuk: bízom Benned, Uram, bármit is tartogatsz a számomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése