2023. október 16., hétfő

💥Mai Gondolat💥

Megnyitom a szívem és elfogadom Isten szeretetét❤️💙

MEGTÉRŐ IMA:

Mennyei Atyám!
Az Úr Jézus Krisztus nevében megyek eléd.
Elismerem, hogy mindenható, örökkévaló Isten vagy, az egész világmindenségnek a teremtője. Én is a Te teremtményed vagyok.
Elismerem, hogy bűnös ember vagyok, és sokat vétkeztem ellened. De én ma elhatározom, hogy megtérek és elfogadom a Názáreti áldozatát, és elismerem, hogy erre az áldozatra nekem is szükségem van. Ezért a szívemet, életemet megnyitom.
Kérlek Uram, jöjj a szívembe.
Bocsásd meg a bűneimet, szabadíts meg engem a bűntől és annak minden következményétől!

Hiszek Benned Jézus.
Hiszem, hogy Te vagy az élő Istennek a Fia, ki meghaltál az én bűneimért és feltámadtál a halálból, hogy megigazítsál engem.
Elfogadlak Uramnak, Megváltómnak, Szabadítómnak és átadom az életemet, szívemet Neked. Szabadíts meg Uram!
Tiszta szívet teremts bennem!
Te azt ígérted, hogy a zörgetőnek ajtó nyittatik.
Én Isten jelenlétébe akarok kerülni, és Te vagy az Út.
Kérlek, vezess engem a Mindenható jelenlétébe!
Dicsérlek és áldalak.
Szeretlek Uram szívemből, lelkemből, erőmből, a Názáreti Jézus nevében.
Dicsőség Istennek, most és mindörökké!
Ámen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése