2017. november 4., szombat

A helyes irány megtalálása:


Az amire figyelsz és hallgatsz életedben, az fogja meghatározni, melyik irányba fogsz haladni! Lefelé vagy felfelé, győztes vagy a vesztes oldalon fogsz állni?
Tekints a helyes irányba és haladj arra! Jézussal a győztes oldalán állsz!
Nyissuk meg a szívünket engedjük be TELJESEN az Urat és a szellemi szemeinkkel tekintsünk Jézusra! Jézus a világ világossága. Hagyd hogy a világosság elárasszon teljesen. Figyelj rá és az Ő igéjére! Az Ő Igéje két élű kard! Hagyd, hogy a szíved teljességgel megteljen az Igével addig amíg a te egész tested, lelked, szellemed megtisztul általa! Eláraszt téged a mennyei áradat.Ő legyen az első az életedben! Mindent Ővele-Őérte-Ő általa tegyél!
,, Mert ahol van a ti kincsetek, ott van a ti szívetek is.
A test lámpása a szem. Ha azért a te szemed tiszta, a te egész tested világos lesz.,, (Maté 6;21-22)

Egyszer még friss keresztényként, megkérdeztem az Urat, hogy jó úton vagyok e? Erre vissza kérdezett az Úr:
Átadtad az életedet nekem? -Igen Uram, átadtam!
Átadtad a mai napodat, a döntéseidet is Nekem? -Igen Uram átadtam!
Akkor fogadd el, hogy ,,Én vagyok az Út, az Igazság és az élet! Ha más utat szánnék neked, akkor egy másik úton vezetnélek... és éreztem a szeretetteljes mosolyát..

Minden döntést vigyél az Úr elé, várakozz a válaszra, MINDIG megérkezik!
Mindig az Igével megegyező és erővel, békességgel tölt el! A békesség pedig mindig KIINDULÓ pont és NEM következmény!
Ámen!

Szeretettel: Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése