2023. október 7., szombat

💥Reggeli dicséret🌹Isten cselekvő beszéde

"💞Mert mint leszáll az eső és a hó az égből, és oda vissza nem tér, hanem megöntözi a földet, és termővé, gyümölcsözővé teszi azt, és magot ád a magvetőnek és kenyeret az éhezőnek:Így lesz az én beszédem, amely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem megcselekszi, amit akarok, és szerencsés lesz ott, ahová küldöttem." Ézsaiás könyve 55:10-11

Mi történik akkor, amikor Isten szól? „Legyen!” – és létrejön az ég és a föld, a nap, a hold, a csillagok, a felhők, a tengerek. Fű sarjad, millió színben pompáznak a fák és a virágok. Életre kel a természet, megjelennek az állatok.

Mi történik akkor, amikor az Isten szól? „Hallgass, némulj el!” És azonnal eláll szél, megszűnik a vihar, csend lesz, mert az egész teremtett világ engedelmeskedik neki és azt teszi, amit Ő mond.

Mi történik akkor, amikor az Isten szól? „Ne egyél arról a fáról!” „Ne ölj!” „Szeresd felebarátodat!” stb. Olybá tűnik, hogy egyedül az emberre nincsenek hatással az Úr szavai. Az Örökkévaló szeretettel kér, mi pedig a fülünk botját sem mozdítjuk, vagy ami rosszabb, hogy épp az ellenkezőjét tesszük.

Mi történik akkor, amikor az Isten szól? „Evezz a mélyre!” 
A csoda az orrunk előtt van, de értelmetlennek látjuk, amit mond. 
Kifogásokat keresünk, pedig olyan jó lenne hamarabb kimondani: A te szavadra beevezek és kivetem a hálót.

Mi történik akkor, amikor az Isten szól? „Elmegyek és meggyógyítom őt.”
 Akkor a századossal együtt én is azt mondom: „Uram, nem vagyok méltó, hogy az én hajlékomba jöjj; hanem csak szólj egy szót!” (Máté 8:8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése