2017. május 27., szombat

KEDVELTJÉVÉ VÁLASZTOTT AZ ÚR!

Az Úr velem van, és kiterjeszti reám az Ő kegyelmességét, és kedvessé tesz engem minden ember előtt. (1Móz. 39,21.)

Ezért semmi gondom nincs azokra, amelyek a kezem alatt vannak, mivelhogy az Úr van velem, és valamit cselekszem, az Úr áldottá teszi azt. (1Móz. 39,23.)
Így szól hozzám az Úr: Megteszem, amit kívánsz, mert kedvet találtál a szemeim előtt, és név szerint ismerlek téged. (2Móz. 33,17.)
Kedvel engem az Úr, szeret engem, és az én magomat: minket választott ki minden nép közül, amint e mai napon is látszik. (5Móz. 10,15.)
Az Úrnak kedveltje vagyok! Bátorságban lakozom az Úr mellett, fedez engem az Úr minden időben, és az Ő vállai között lakom. (5Móz. 33,12.)
Az Úrnak jókedvével bővölködöm, és áldásával vagyok teljes! Birtokba veszem a tengert és a délt, mert az Úr nekem adta azt örökségül. (5Móz. 33,23.)
Legyen az Úr, az én Istenem áldott, aki kedvel engem. Jézus királyi trónjára ültetett, mert szeret engem az Úr mindörökké, és királlyá tett engem. (1Kir. 10,9. Ef. 2,6. Jel. 1,6.)
Életet és kegyelmet szereztél számomra, és a Te gondviselésed őrzi az én szellememet. (Jób 10,12.)
Tudja meg az egész világ, hogy kedveltjévé választott az Úr; meghallja az Úr, ha Hozzá kiáltok! (Zsolt. 4,3.)
A Te jobbod, a Te karod és a Te orcád világossága szabadít meg, mert kedvelsz engem. (Zsolt. 44,3.)
Abból tudom meg Uram, hogy kedvelsz engem, ha ellenségem nem diadalmaskodik felettem. Engem pedig feddhetetlenségemben támogatsz, és színed elé állítasz mindörökké. (Zsolt. 41,11–12.)
Megszabadulok, mert az Úr kedveltje vagyok, az Úr segít engem jobbjával és meghallgat engem! (Zsolt. 60,5.)
Így szólsz Uram a Te kegyeltednek: Segítséget adtam a vitéznek, felmagasztaltam választottamat. (Zsolt. 89,19.)
Szeretem az Urat, gyűlölöm a gonoszt! Megőrzi az Úr az én életemet, mert az Ő kegyeltje vagyok; a gonoszok kezéből megszabadít engem. (Zsolt. 97,10.)
Papjaid megigazultságba öltözködnek, kegyeltjeid pedig örvendeznek! (Zsolt. 132,9.)
Papjaidat felruházod üdvösséggel, és vígan örvendeznek kegyeltjeid. (Zsolt. 132,16.)
Dicsér Téged, Uram minden teremtményed és áldanak Téged a Te kegyeltjeid. (Zsolt. 145,10.)
Kedvességet és jó értelmet nyerek Istennek és embernek szemei előtt. (Péld. 3,4.)
Az Úr tulajdona vagyok és kedvez nekem az Úr, amint mindenki kedvez a maga fiának, aki szolgálja őt. (Mal. 3,17.)
Megszabadít engem az Úr minden nyomorúságból, és kedvességet és bölcsességet ad nekem minden ember előtt. (Csel. 7,10.)Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése