2021. november 14., vasárnap

IGEI MEGVALLÁSOK

Magasztallak Téged Istenem, mert meg van írva, hogy: velem leszel Te mindenben, amiben járok! 
(Józsué 1,8-9.)

Ezért NEM FÉLEK, mert megígérted, hogy előttem mész, és velem leszel mindenkor.

Köszönöm, hogy meg van írva: nem hagysz el engem, sem el nem maradsz tőlem. (5Mózes 31:8)

Áldalak Téged Uram, mert nem kell rettegnem, hiszen Te nem felejtkezel el szövetségedről, amely felől megesküdtél. (5Mózed 4:31)
Imádlak Istenem, mert megígérted, hogy Szellemed bennem marad, és megtöltöd házunk dicsőséggel. (Agg 2:4.5.7.)

Megvallom ezért, hogy erős, és bátor vagyok, nem félek, és nem rettegek, mert Te Uram mindig jössz velem; nem maradsz el tőlem, sem el nem hagysz engem. (5Mózes 31:6.)

Hálával áldozom Előtted Istenem, mert meg van írva, hogy ha vízen megyek át, Te velem vagy, és ha folyókon, azok el nem borítanak, ha tűzben járok, nem égek meg, és a láng meg nem perzsel engem. (Ézs 43:2.)

Köszönöm, hogy Te így szólsz hozzám: „Ne félj, mert én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened; megerősítelek, sőt megsegítelek, és igazságom jobbjával támogatlak. Ímé, megszégyenülnek és meggyaláztatnak, akik fölgerjednek ellened, semmivé lesznek és elvesznek, akik veled perlekednek; megsemmisülnek teljesen, akik téged háborgatnak. Mivel én vagyok Urad, Istened, aki jobb kezedet fogom, és aki ezt mondom neked: Ne félj, én megsegítelek!” (Ézsaiás 41:10-13.)

Dicsőítelek Téged drága Mindenhatóm, mert fogod a jobb kezemet, és ezt mondod nekem: Ne féljek, mert Te megsegítesz engem! (Ézs 41:10-13.)

Örökké imádlak Téged Uram, Teremtőm, Alkotóm, mert megváltottál engem, nevemen hívtál, és mert a Tiéd vagyok! Köszönöm, hogy kedves vagyok a Te szemeidben, becses vagyok, és szeretsz engem. (Ézs 43:1.4.)

Áldalak Istenem, mert kedvelsz engem, és Szellemedet adtad belém. (Ézs 42:1.)

Köszönöm Úr Jézus, hogy a Lukács 12,4-8-ben, barátaidnak mondasz minket, és arra biztatsz, hogy Ne féljünk „azoktól, akik megölik a testet, de aztán semmi egyebet sem tudnak tenni”.

Hálát adok Neked, mert meg van írva, hogy kitől féljünk: attól „akinek azonfelül, hogy megöl, arra is van hatalma, hogy a gyehennára vessen. Bizony, mondom nektek: Tőle féljetek. Ugye, öt verebet adnak két fillérért: mégsem feledkezik meg közülük egyről sem az Isten. Nektek pedig még a hajatok szálai is mind meg vannak számlálva. Ne féljetek, ti sok verébnél értékesebbek vagytok.”

Légy áldott Krisztusom, mert megmondtad, hogyha valaki megvall Téged az emberek előtt, Te is megvallod azt „Isten angyalai előtt”.

Hálával áldozom Előtted drága megváltóm, mert mindenkor a Te kezében vagyok.

Imádlak Téged Mennyei Pásztorom, mert meg van írva, hogy: Nem hagysz segítség nélkül, és nem engeded, hogy elvesszek. Ezért bátran mondom, hogy: Az Úr az én segítségem, nem félek; ember mit árthat nékem? (Zsidó 13:5.6.)


A Jézus Nevében, az Atya Isten dicsőségére, Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése