2023. január 13., péntek

💥Mai Igerész💥🙏❤️ Zsoltárok 61

💞Hadd lakozzam a te sátorodban mindörökké; hadd meneküljek a te szárnyaid árnyéka alá!

1. Az éneklőmesternek hangszerre; Dávidé
2. Hallgasd meg, oh Isten, az én kiáltásomat, figyelmezzél az én könyörgésemre!
3. E föld széléről kiáltok tehozzád, mert szívem elepedt: Vígy el engem innen a sziklára, ahova én nem jutok!
4. Mert te vagy az én menedékem, s erős tornyom az ellenség ellen.
5. Hadd lakozzam a te sátorodban mindörökké; hadd meneküljek a te szárnyaid árnyéka alá!
6. Mert te, oh Isten, meghallgattad az én fogadásaimat, a te neved tisztelőinek örökségét megadtad nekem.
7. Adj napokat a király napjaihoz, esztendeit nemzedékről nemzedékre nyújtsd!
8. Isten előtt lakozzék örökké; kegyelmedet és hűségedet rendeld ki, hogy őrizzék meg őt!
9. Így éneklem majd a te nevedet szüntelen, hogy beteljesítsem az én fogadásaimat minden napon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése