2023. május 12., péntek

💥Van Erőm💥Döntés

Hogyan szeretnénk életünk harcaiban győzni? 
Milyen eszközöket szeretnénk bevetni annak érdekében, hogy biztosan győzzünk?
Egyik kedves olvasónk írta: „Pár évvel ezelőtt találkoztam egy emberrel, aki mindenkiben a hibát látta. Kritizálta a körülötte levőket, és nem látta az élet adta áldott lehetőségeket. 

Egy napon kiderült, hogy hosszabb ideig kell együtt dolgoznunk. Az elején nagyon nehezen tudtunk beszélgetni. 
Hamar rájöttem, hogy imádkoznom kell érte, mert egyedül nem voltam képes változtatni a dolgokon. Ehhez egy nagyobb, hatalmasabb segítségre volt szükségem, méghozzá Isten segítsége. 
Ekkor kaptam ezt a csodás Igét, ami megerősítette bennem, hogy Isten nem vív vesztes csatákat. 
Azt vettem észre egy adott idő elteltével, hogy ez az ember elkezdett változni. 
Nem arra kell gondolni, hogy egyik napról a másikra érkezett a változás.
Végül kiderült, hogy ez az ember szeretethiányban szenved, ezért látja az élet rossz oldalát, és ezért távolodik el a körülötte levőktől, mert nem akar újra csalódni.”
Jézus keresi és hívja azokat, akik mernek hinni a jó erejében! 
Merj hinni abban, hogy a jóság hatalmasabb, mint a gonoszság! 
Merj hinni abban, hogy minden alkalommal, amikor szeretetettel fordulsz a másik embertársadhoz ujjongás van a menyben is.
Mert az Isten jó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése