2023. július 29., szombat

💥Áldott Vasárnapot kívánok sok szeretettel, Jézus szerető áldását❣️

Ésaiás próféta könyve 49. rész 15-16.
,,💞Hát elfeledkezhetik-é az anya gyermekéről, hogy ne könyörüljön méhe fián? 
És ha elfeledkeznének is ezek: én te rólad el nem feledkezem. 
Ímé, az én markaimba metszettelek fel téged, kőfalaid előttem vannak szüntelen.,,

Írás a kézen

„Mivel drágának tartalak, és becsesnek,
mivel szeretlek…”
(vö.1Móz 12,1-3; Ézs 43,1-5)

Így szól a Mása-nincsen,
a Soha-nem-múló,
a Megnevezhetetlen
s mégis Nyilvánvaló:

„Kezem neveddel jelzett,
kezedben lásd nyomát;
szeretlek úgy, ahogy csak
apád s anyád.

Egy vén emberhez szóltam
az ősi múltban itt:
Eredj el innét s hagyd el
barátaid!

És ő, szavamat hallva,
nem kérdi: Mért? Hová?
Körül se néz, elindul,
s megy, egyre megy tovább.”

Lehet, hogy még nem érted,
az Írás mit mutat,
elég, ha járod, mint ő
homályban is utad.

Ha sokszor fáj az élet,
az éj s nap egy sírás,
javadra lesz, csak bízzál,
e kézírás.

S mint egykor az a vándor
hazára s házra lel,
új legyen néked is majd,
ahogy hiszel.

Olvassad hát és értsd meg,
mit írva rejt kezem:
„Én rólad soha meg nem
feledkezem!”

Albrecht Goes
(Fordította: Fükő Dezső)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése