2023. július 11., kedd

💥IMÁDSÁG A BIBLIA ALAPJÁN❣️

,,💞Hálát adok Neked Atyám Jézus nevében, mert Te vagy a növekedést adó Isten. Atyám, 
Te adod nekem a növekedést. A Te Igéd erősen növekedik és hatalmat vesz a szívemben.,,
(1Kor. 3,6-7. Csel. 19,20.)

Gyarapít engem az Úr, engem és az én fiaimat. (Zsolt. 115,14.)
Magasra növeszted az én szarvamat, elárasztasz csillogó olajjal. (Zsolt. 92,10.)
Engem pedig gyarapít az Úr és bőségessé tesz a szeretetben. (1Thess. 3,12.)
Mindenkor hálaadással tartozom Neked Istenem, mivelhogy felettébb megnövekedék az én hitem, és bővölködik bennem a szeretet. (2Thess. 1,3.)

Szép renddel növekedem szent templommá az Úr Jézus Krisztusban; Isten hajlékává építtetem a Szellem által. Mindenestül fogva növekedem abban, aki a fej, a Krisztusban. (Ef. 2,21-22. 4,15.)
Ragaszkodom Hozzád Uram, a kapcsok és kötelek által segítséget veszek és növekedem az Isten szerint való növekedéssel. (Kol. 2,19.)

Növekedem szép renddel egyberakva és egybeszerkesztve a Testben, az Úr Jézus segítségének minden kapcsaival, az én mértékem szerint való munkássággal teljesítem a testnek növekedését a maga fölépítésére szeretetben. (Ef. 4,16.)

Azért imádkozom szent Atyám, hogy az én szeretetem még jobban és jobban bővölködjék a Te ismeretedben és minden megértésben.
(Fil. 1,19.)

Jézus nevében, Ámen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése