2023. július 25., kedd

🌞REGGELI CSENDESSÉG🌞

Szolgáld a rádbízottakat krisztusi lelkülettel! 


Lukács Evangyélioma 22. rész 27.
,,💞Mert melyik nagyobb, az-é, a ki asztalnál ül, vagy a ki szolgál? nemde a ki asztalnál ül? 
De én ti köztetek olyan vagyok, mint a ki szolgál.,,

https://www.youtube.com/watch?v=9rg9ef60z9k
- Reggeli elmélkedés egy kiválasztott szentírási rész alapján - Szerkesztő: Kertész Marika -

💥🕊️NAPI EVANGÉLIUM🕊️💥

Jakab apostol

Jézus Jeruzsálembe indult. Útközben odalépett hozzá a Zebedeus fiúknak (Jakab és János apostoloknak) anyja, fiaival együtt, és leborult előtte, hogy kérjen valamit. 
Jézus megkérdezte tőle: „Mit kívánsz?” 
Ő azt felelte: „Intézd úgy, (Uram,) hogy az én két fiam országodban melletted üljön: az egyik jobbodon, a másik pedig bal oldaladon.”
Jézus így válaszolt nekik: „Nem tudjátok, hogy mit kértek. 
Készek vagytok-e arra, hogy kiigyátok azt a kelyhet, amelyet nekem ki kell innom?” 
„Készek vagyunk!” – felelték. Jézus erre így folytatta:
 „A szenvedések kelyhét velem együtt kiisszátok majd. De hogy ki üljön mellettem jobb és bal felől, azt nem én döntöm el. 
Azok ülnek majd ott, akiket mennyei Atyám erre kiválasztott.”
Amikor a többi tíz (apostol) ezt meghallotta, méltatlankodni kezdett a testvérpár viselkedése miatt. 
Jézus magához hívta őket, és így szólt hozzájuk: „Tudjátok, hogy a pogányoknál hogyan hatalmaskodnak a vezető emberek: akinek nagyobb a rangja, érezteti a hatalmát. 
Nálatok ne így legyen! Aki köztetek nagyobb akar lenni, legyen a szolgátok!
 És aki első akar lenni, legyen a cselédetek! 
Az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő szolgáljon másoknak, és odaadja életét váltságul mindenkiért.” Mt 20,20-28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése