2023. július 19., szerda

💥Reggeli dicséret🌹 Semmi sem választhat el!

💞Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelemségek, sem hatalmasságok, sem jelenvalók, sem következendők, Sem magasság, sem mélység, sem semmi más teremtmény nem szakaszthat el minket az Istennek szerelmétől, mely vagyon a mi Urunk Jézus Krisztusban.” Rómabeliekhez írt levél 8. fejezet 38-39. vers

Amikor ott ülsz az üres hálókat kötözgetve…
Amikor szembesülsz azzal, hogy megint nem sikerült, hogy elbuktál…
Amikor elborítanak a hullámok…
Amikor erőt vesz rajtad a csüggedés…
Amikor korgó gyomorral azt kérdezed; „Miért? Hol vagy most Istenem?”
Akkor átölel, és azt mondja: Itt vagyok! Szeretlek!

Aztán…
Amikor megtörténik a csoda, amit nem is reméltél…
Amikor sorra tapasztalod a lehetetlent…
Amikor talpra ugrik melletted a béna, megszaporodik a kezedben a kenyér, jársz a vízen…
Amikor örömmel kiáltod; „Hol vagy Uram? Nézd, még az ördögök is engednek nekünk!”
Akkor átölel, és azt mondja: Itt vagyok! Szeretlek!

Aztán…
Amikor kicsúsznak a dolgok a kezeid közül…
Amikor hiába hadakozol, elveszted azt, akit, és amit nagyon szeretsz…
Amikor lázadva perelsz az Istennel: „Nem! Ez nem történhet meg!”…
Amikor hátat fordítasz neki és letagadod, hogy ismered…
Amikor azt mondod: „Távozz tőlem Uram! Én bűnös ember vagyok!”

Akkor átölel, és azt mondja: Én maradok! És így is szeretlek!

(Tóth Szilárd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése