2017. augusztus 31., csütörtök

MÁRIÁHOZ való imádkozásról:

Egy közbenjárónk van az Atyánál, az pedig Jézus, Ő a mi Főpapunk!

"Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus között." (1Timótheus 2:5)

„… ott ül a Mindenható Atya Istennek jobbján…”


Máriához való imádkozás, könyörgés, közbenjárás a hitetőtől van, hogy a közbenjárás erejét elvegye, letérítse!

CSAK és kizárólag Jézus aki által mi megtartatunk és aki közben jár értünk!
Senki nem mehet az Atyához csak Ő általa!
Amikor én kerestem, bennem felcsendült az Ő drága, gyönyörű hangja és mint egy belső hangszórón úgy hallottam, hogy ezt mondja: 

 “Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam.,,


Jézus az út az Atyához

14 “Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben, és higgyetek énbennem.

2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a számotokra?

3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is.

4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat.”

5 Tamás erre így szólt hozzá: “Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk akkor az utat?”

6 Jézus így válaszolt: “Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam.

7 Ha ismernétek engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és látjátok őt.”

8 Fülöp így szólt hozzá: “Uram, mutasd meg nekünk az Atyát, és az elég nekünk!”

9 Jézus erre ezt mondta: “Annyi ideje veletek vagyok, és nem ismertél meg engem, Fülöp? Aki engem lát, látja az Atyát. Hogyan mondhatod te: Mutasd meg nekünk az Atyát?

10 Talán nem hiszed, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van? Azokat a beszédeket, amelyeket én mondok nektek, nem önmagamtól mondom; az Atya pedig bennem lakozva viszi végbe az ő cselekedeteit.

11 Higgyetek nekem, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem van; ha pedig másért nem, magukért a cselekedetekért higgyetek.”

Még egy gondolat jött ehhez: 
A Mária jelenésekkor Mária sosem sem magára mutatott és nem mondta,hogy Ő lenne a közbenjáró,hogy ő hozzá imádkozzanak, hanem mindig Fia munkáját, megváltási tervét és visszajövetelét tanította! Nem tudom mikor és hol ferdült el ez, de a legrosszabb az, hogy az ős Egyház alszik és hagyja, mert nem a Szent Szellem vezetése alatt van már régóta, hanem emberi hatalmasságok által van irányítva! Ha nem így lenne, akkor ezt már rég a helyére tette volna és akkor nem lenne elzárva annyi ősi dokumentum a világtól Rómában...

Mindazonáltal NEM a papságra, nem gyülekezetekre -főleg, ha nem igei- kell hallgatni az embereknek, hanem az Igére és a Szent szellem vezetésére, aki elvezet minden igazságra! 
Tudta ezt már akkor Jézus, amikor ezt mondta a tanítványoknak és figyelmeztetett bennünket, hogy sok hitető lesz! 

ÉBREDJETEK FEL , ne tévelyegjetek és NE engedjétek magatokat bábuként vezetni, mert ez csak is a mi felelősségünk, mit kezdünk az életünkkel és a felajánlott örök élettel!
Amikor ott fogunk állni Jézus előtt nem mutogathatsz senki felé sem, hogy ő tette, ő hibás ezért, vagy azért...legyen az feleséged, férjed, lelkészed, vezetőd stb..
Két dolgot kaptunk: az élő Igét, ami maga Jézus és a Szent Szellemet, aki elvezet minket minden igazságra!

Olvasd a Bibliát, tanulj, olvass sok igei tanítást, amiit csak úgy tudsz kiszűrni, ha ismered az Igét! 
Ebben az értelemben is igaz, hogy 
„..sokan vannak a meghívottak, de kevesen a választottak” (Mt 22,14).
Legyél benne a választottakba! 

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése