2018. január 5., péntek

Az Áldott Orvos ...

Ha engedelmesen hallgatsz Istenednek, az Úrnak szavára, és azt teszed, amit ő helyesnek tart, figyelsz parancsolataira, és megtartod minden rendelkezését, akkor nem bocsátok rád egyet sem azok közül a bajok közül, amelyeket Egyiptomra bocsátottam. Mert én, az Úr, vagyok a te gyógyítód.- 2 Móz. 15:26


“Gyógyító vagyok én? Nem vagyok! Nem vagyok a Megmentő, csak mentő, mint a mentőápoló, akinek feladata a beteget eljuttatni a megmentőhöz, az orvoshoz.
Én nem vagyok orvos! Az Áldott Orvos – a mi Urunk, a Jézus Krisztus!

Nem tudok gyógyítani, nekem nincs terápiám. Nekem csak diagnózisom van.

Nem teszek, nem is tehetek egyebet, mint részletesen foglalkozom a diagnózissal, mindaddig, míg valaki riadtan bele nem néz a diagnózis-tükörbe és el nem fogadja: “Ez én vagyok!”
– És ráismerve önmagára, azt nem mondja: “Ha ilyen beteg vagyok – hol az Orvos?”

– És akkor az már igazán a kettőjük dolga. A te dolgod és Jézus Krisztus dolga, hogy meggyógyulsz-e?!

Az én dolgom csak annyi, hogy fölhívjam a figyelmedet: – Nem vagy beteg? 
S ha elfogadod: -Igenis, ez a betegségem – akkor az én szolgálatom véget is ért, és elkezdődik a te meneteled az Orvoshoz.

Ha te elfogadtad a betegséged diagnózisát, az Orvos kész neked szolgálni, mert nem az egészségesekhez jött, hanem a betegekhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése