2021. november 3., szerda

💥Egy Csoda Minden Nap💥- Szeretete újra örömmel tölt el

Ma folytatjuk a 94. zsoltár 18. és 19. versének tanulmányozását és főként arról az örömről lesz szó, amit Isten akar neked adni.

„Mikor azt mondtam: Az én lábam eliszamodott: a te kegyelmed, Uram, megtámogatott engem. 
Mikor megsokasodtak bennem az én aggódásaim: a te vigasztalásaid megvidámították az én lelkemet.” (Lásd Zsoltárok 94,18-19)

„… a te kegyelmed, Uram”… Isten mindig is szeretett téged. Amikor még a világra sem jöttél, 
Isten szeretett, és már csodálatos tervei voltak számodra.

Íme, mit mond Igéje: „Az Isten pedig a mihozzánk való szerelmét abban mutatta meg, hogy mikor még bűnösök voltunk, Krisztus érettünk meghalt.” (Lásd Róma 5,8)

Isten szeret téged, és felkiáltójelet tett szeretetére. A kereszt Isten felkiáltójele minden kérdőjeleddel szemben…!

Kegyelme ott van kapcsolatbeli válságaidban. Szeret téged, és karjaiba vesz.
Kegyelme ott van anyagi gondjaidban. Szeret téged, és gondot visel rád szükségleteidben.
Kegyelme ott van fizikai nehézségeidben. Szeret téged, és felemel.
Kegyelme ott van családi problémáidban. Szeret téged, és törődni fog hozzátartozóiddal.
Kegyelme újra örömmel tölt el. Jöjj szerető karjaiba!
Szeretnéd, hogy megköszönjük Isten csodálatos kegyelmét?

„Uram, hogyisne dicsérnélek? Hogyisne imádnálak, Jézusom? Csodálatos vagy, csakúgy, mint szereteted. Levertségemben gyengédséged támaszom. Amikor úgy tűnik, minden összeomlik körülöttem, hűségedre támaszkodom. Jézusom, köszönöm kegyelmedet! Szereteted újra örömmel tölt el! Ámen.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése