2021. november 2., kedd

💥Van Erőm💥Olvasd a Bibliát a Van Erőmmel:

„Mózesnek, Isten emberének imádsága. Uram, te voltál hajlékunk nemzedékről nemzedékre.
Mielőtt hegyek születtek, mielőtt a föld és a világ létrejött, öröktől fogva mindörökké vagy te, ó, Isten! Fordulj hozzánk, Uram!
Meddig késel? Könyörülj szolgáidon! Áraszd ránk kegyelmedet reggelenként, hogy vigadjunk és örüljünk egész életünkben!
Örvendeztess meg bennünket annyi napon át, ahányon át megaláztál, annyi éven át, ahányban rossz sorsunk volt!
Legyenek láthatóvá tetteid szolgáidon, és méltóságod fiaikon! Legyen velünk Istenünknek, az Úrnak jóindulata!
Kezeink munkáját tedd maradandóvá, kezeink munkáját tedd maradandóvá!”

‭‭Zsoltárok‬ ‭90:1-2, 13-17‬ ‭


💥Van Erőm💥

Mennyire vagyok kitartó?
Az akadályok nem lehetnek okok arra, hogy elbátortalanítsanak.
A csüggedés, amelyet a hétköznapi életben olyan sokszor átélünk, nem veheti el a reményt. A visszautasítás nem olthatja ki a szeretet lángját.
Jézus, amikor a keresztet hordozta értünk szenvedések közepette, nem adta fel. Bár, jogosan mondhatta volna azt, hogy ez nem az én terhem. Két méter fájdalom után következett még tíz, majd száz. Mindvégig azon igyekezett, hogy elérje a kitűzött célt. Mégpedig megváltson, megmentsen engem, téged.
Ki vagyok én?
Egy ember, aki születésekor elindult egy láthatatlan úton. Egy ember, aki megpróbálta a nehézségeket legyőzni, a harcokat megharcolni.
Sokszor elbuktam? Igen, mint sokan mások. Hol volt a hiba? Bizony sokszor elfejtettem Jézusra nézni, de ez az ige megtanított arra, hogy kitartónak kell lenni.
„Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek ekkora fellege vesz körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet és a bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk levő pályát.” (Zsidók 12,1)
Jézus volt az egyetlen, aki nem adta fel. Ránézett a keresztre, és tudta, hogy neki nem szabad feladnia, mert emberek millióinak szüksége van a megváltásra. Kitartott a végsőkig.
Ezért, ha példaképeket keresünk, ne az emberekre nézzünk, hisz mindnyájan elbukhatunk, de van valaki, aki az utolsó száz méterben is támogat, csak nézz rá.
Tarts ki, a Megváltód melletted van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése