2023. január 8., vasárnap

💥HAJNALCSILLAG

A minap felnéztem a csillagos égre és a legnagyobb és legragyogobb csillagot kiválasztottam magamnak, azt mondtam, ez az enyém. 
Úgy éreztem értem csillog, engem vigasztal, bátorit, nekem világit. 
Aztán minden este és kora reggel is észrevettem és gondoltam, ha már az enyém, nevezzem el utánam, Hajnal csillagnak. 
Aztán ismételvén eszembe jutott, hogy nemcsak, hogy van egy ilyen csillag, hanem, hogy így is hivják és amit én csodálok az a Hajnalcsillag.

Ezt a kis gondolatot azért irtam le, hogy ti is mind én tudjátok, hogy Isten szeretetét irántunk mindenben ki tudja mutatni, csak észre kell vennetek. 
Higgyjétek, hogy értékesek vagytok számára, szeretve vagytok, értetek született meg Jézus, hogy eltörölje bűneinket. 
Aki pedig a saját Fiát értünk odaadta, hogyan ne adna nekünk vele eggyütt mindent. 
A napot, mely értünk világit, a holdat és a csillagokat, a csodálatos természetet, az örömöt, a békességet.

Tekints hát fel te is az égre, és tudd, hogy aki mindent alkotott, téged egybeértve, szeret téged. 
A mai üzenet számodra ez:
Zsid. 10: 35 -39.
"Ne veszítsétek el tehát bizalmatokat, amelynek nagy jutalma van. 
Mert állhatatosságra van szükségetek, hogy az Isten akaratát cselekedjétek, és így beteljesüljön rajtatok az ígéret.
Mert még „egy igen-igen kevés idő, és aki eljövendő, eljön, és nem késik. 
Az én igaz emberem pedig hitből fog élni, és ha meghátrál, nem gyönyörködik benne a lelkem.
De mi nem a meghátrálás emberei vagyunk, hogy elvesszünk, hanem a hitéi, hogy életet nyerjünk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése