2023. január 11., szerda

🙏❤️Hálás szívvel Ima: Mennyei Atyám!

Eddig lázadtam ellened. Vétkeztem ellened a gondolataimmal, a szavaimmal és a tetteimmel – néha anélkül, hogy tudatában lettem volna, néha tudatosan.
Sajnálom, ahogyan éltem eddig, és kérlek, bocsáss meg nekem.
Köszönöm Istenem, hogy te szeretsz engem mindezek ellenére. Mindenkinél jobban szeretsz! Annyira, hogy feláldoztad értem egyszülött Fiadat, Jézus Krisztust.
Köszönöm, hogy elküldted Fiadat, aki az én bűneimet is magára vette, szenvedett és meghalt a kereszten, azért hogy én bocsánatot kaphassak, visszatérhessek hozzád Istenem.
Köszönöm, hogy most már tisztán látom, kicsoda Jézus, és miért jött.
Tiszta szívből köszönöm a kegyelmed, és kérlek, küldd el a Te Szentlelkedet, hogy elvezessen minden igazságra és segítsen a Te Fiadat követni, bármibe is kerüljön.
Kérlek, Megváltó Jézusom Krisztusom, jöjj a szívembe, tisztíts meg, gyógyíts meg, vezess és vigyázz rám örökkön örökké!
Ámen!
-Együtt Istennel -



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése