2017. augusztus 5., szombat

Derek Prince: Isten igéjének megvallása- Május


Jézus köszönöm a kereszten elvégzett munkádat. Kijelentem: azért, hogy megváltson engem a törvény átkától, Krisztus átokká lett értem. Az életemben bármi átokra utaló jel is van, a megoldás Jézus halála volt. Hittel veszem a Szent Szellem ígéretét, az életem minden területét beborító "Ábrahám áldását". Az örökségem kiszolgáltatója a Szent Szellem, és hittel veszem a Szellem ígéretét, Ábrahám áldását mindenben. Jézus vérét ontotta a kereszten, hogy megvásárolja Ábrahám áldását, amelyet Ő "az én Atyám ígéretének" nevezett. Isten országát fogom keresni először, és amint ezt teszem, az áldásai elérnek engem, mert Jézus átokká tétetett azért, hogy én beléphessek az áldásba.

Teljes mértékben és minden vonatkozásában kimerítetted értem a szegénység átkát. Te viselted értem a szegénység átkát, hogy én hozzáférjek gazdagságodhoz. Jézus teljesen nincstelenné vált, hogy Isten kegyelme bőséges legyen az életemben, még a pénzügyeimben is. Kereszten elvette szegénységemet és rám árasztotta Isten kegyelmét az anyagi és pénzügyi gondviselés terén. Hittel elfogadom Isten bőségét, minthogy betöltöm az Ő feltételeit. Gondom lesz a szegények szükségeire, és törődni fogok velük. Örömmel és boldogan szolgállak, hiszen minden jónak bővében vagyok, mert Jézus elszenvedte szegénységemet, hogy én a bőségéből részesedjem.

A kereszten Jézus megszabadított a szégyentől. A kereszten megszégyenítették miattam. Ő szenvedte el a kereszt gyötrelmeit és "vetette meg a gyalázatot". Jézus fizette meg a szégyenünk büntetését. Azért tűrte a szégyent, hogy sok fiat vezessen dicsőségre. Az előtte levő örömért viselte szégyenemet, hogy osztozhassam dicsőségéből. Föladom ezt a két bálványt: a kényelmet és a komfortot, ahogy Jézus tette, hogy üdvösséghez segítse Isten választottait. Jézus Krisztus keresztjében fogok dicsekedni. Isten eleve ismert engem, eleve elrendelt, elhívott, megigazított és megdicsőített, mert Ő viselte szégyenemet, hogy én osztozhassam dicsőségéből.

"Isten elfogadott engem a Szeretetben", és örömmel lát engem. Kilépek az elutasítottság következményeiből, ezek helyett inkább az isteni gyógyszerrel élek, amelyről Jézus Krisztusban, a Messiásban gondoskodott számomra. Megnyitom szívemet a Szent Szellemnek, hogy szondájával feltárhassa problémám forrását. Hirdetem azt az igazságot, hogy Jézus egy cserét hajtott végre értem: az Ő elutasítása miatt én elfogadott személy vagyok. Mindenkinek megbocsátok, aki elutasított engem, és lemondok a keserűségről, a neheztelésről, a gyűlöletről és a lázadásról. Hiszek abban, amit Isten mond, hogy elfogadott Krisztusban, és én is elfogadom magam. Nyitott vagyok arra, hogy megtaláljam a helyem Krisztus testében, amint az előbb imádkoztam. Kijelentem, hogy Jézus magára vette elvetettségemet, hogy az Atya elfogadjon engem, mint Őt magát.

Jézus megízlelte a halált, hogy nekem életem lehessen; Ő kivágatott, hogy én egységbe kerüljek; Ő elveszítette a közösséget, hogy én beléphessek abba. Minthogy Jézus megízlelte értem a halált, élettel rendelkezem, most a feltámadás életével, és örök élettel. Isten jelenlétében fogom tölteni az örökkévalóságot, és nem számkivetettségben. Egységben élek Krisztussal, egy szellem vagyunk. Jézust a halál lemetszette, hogy nekem örök kapcsolatom lehessen Istennel.

Ámen!

Forrás: Derek Prince: Isten igéjének megvallása című könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése