2017. augusztus 5., szombat

Derek Prince: Isten igéjének megvallása-Március


Uram, köszönöm Jézus vérét. Együttműködöm a Szent Szellemmel abban, hogy különbséget tegyek abban a tekintetben, hogy mi szolgálja a testem egészségét, és mi ártalmas a számára. Keresem a Szent Szellem segítségét az önfegyelem gyakorlásában, hogy testemet megőrizzem a lehető legjobb állapotban. Kijelentem, hogy radikális engedelmességre törekszem a Szent Szellemmel együttműködve. És abban is, hogy jó fizikai kondícióban maradva elvégezzem a munkáját. Testem a Szent Szellem temploma, amelyet Jézus vére megváltott, megtisztított és megszentelt.

Jézus köszönöm a kereszten kivívott győzelmedet. Most a sarkamra állok, és kijelentem: a bűnnek és a Sátánnak nincsen jogos követelése velem szemben, és nincs hatalma rajtam. Felszabadultam minden gyötrés alól. Alárendelem magamat és az akaratomat Istennek. Odaszánom magamat rabszolgául az igazságosságra. A kegyelmet választom, és alávetem akaratomat Istennek, Úgy döntöttem, hogy az Urat szolgálom. Átadom a testemet az Úrnak. Testrészeim az igazság fegyverei, amelyek Isten szolgálatára és dicsőségére rendeltettek.

Pálhoz hasonlóan én is „igyekszem, hogy elérjem a holtak feltámadását”. Az Isten fiainak szánt dicsőség felé tartok. Az Ő örök életéből részesedem azáltal, hogy iszom a vérét és eszem a testét. Úrvacsora által igényelem azt az életet, amely a vérben van. Az „életben maradás” számomra nem mindennél fontosabb. Mint szellemi fegyvert felveszem, a bizonyságtételemmel együtt. „Mindenre van erőm Krisztus által, aki engem megerősít belül”. Kijelentem, hogy legyőzöm a Sátánt a Bárány vérével és a bizonyságtételem beszéde által, és nem kímélem az életemet a halálig.

Uram köszönöm, hogy gondot viselsz a testemről. Engem egy személyes Isten teremtett, személyes közösségre. Isten csodálatos, bámulatra méltó teremtménye vagyok. Én Isten mennyei leheletének és a föld porának egységéből lettem. Dicsőítem Istent a testemben. Élő áldozatként felajánlom ma


Forrás: Derek Prince: Isten igéjének megvallása című könyvéből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése