2023. január 3., kedd

💥Biblia- Isten Szent Igéje💥

„Miért tombolnak a népek, milyen hiábavalóságot terveznek a nemzetek? 
Összegyűlnek a föld királyai, a fejedelmek együtt tanácskoznak az Úr ellen és felkentje ellen: Dobjuk le magunkról bilincseiket, tépjük le köteleiket! 
A mennyben lakozó kineveti, az Úr kigúnyolja őket. Majd így szól hozzájuk haragjában, izzó haragjában így rémíti meg őket: Én kentem föl királyomat szent hegyemen, a Sionon! 
Kihirdetem az Úr végzését. Ezt mondta nekem: Az én fiam vagy! Fiammá tettelek ma téged! 
Kérd tőlem, és neked adom örökségül a népeket, birtokul a földkerekséget. 
Összetöröd őket vasvesszővel, szétzúzod, mint a cserépedényt! 
Azért ti, királyok, térjetek észhez, okuljatok, ti, bírái a földnek! Félelemmel szolgáljátok az Urat, reszketve vigadjatok! 
Csókoljátok a fiút, hogy meg ne haragudjék, és el ne pusztuljatok az úton. 
Mert hamar föllángol haragja, de mind boldog, aki hozzá menekül!” ‭‭Zsoltárok‬ ‭2‬:‭1‬-‭12‬ ‭


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése