2017. augusztus 5., szombat

Derek Prince: Isten igéjének megvallása -Október


Köszönöm Uram azoknak áldását, akik szeretik Izraelt. Akik imádkoznak Jeruzsálemért és törődnek vele, bővölködni fognak. Amint Jeruzsálemért imádkozom, megnyerem Isten jóindulatának maradandó bizonyosságát. Miközben Isten terveiért imádkozom - hogy népét helyreállítja - belső békesség tölt el. Emlékeztetni fogom az Urat, "míg megújítja és dicsőségessé teszi Jeruzsálemet e földön". Vigasztalni fogom Isten népét, és szavaimmal erősítem Jeruzsálemet. Az Úr népe gyógyítójaként betőltött státusza és működése egyet jelent az Ő nevével és szövetségével. "Békesség legyen a te várfalaid között, csendesség a te palotáidban". Imádkozom Jeruzsálem békéjéért: "Virágzanak, akik szeretnek téged".

Köszönöm Uram a te nyugalmadba történő belépés ígéretét. Kijelentem: minden igyekezetemmel azon leszek, hogy beléphessek abba a nyugalomban. Fejleszteni fogom az imádó magatartást, és megtanulok pihenni. Úgy döntöttem, hogy valóban belepek az imádatba, meghallom hangodat, engedelmeskedem annak és nyugalomra jutok. Illő Istenfélelemmel kívánok belépni az Ő nyugadalmába. Az isteni élvezetek egyike, amelyet Ő meg kíván osztani, az Ő nyugalma - azt akarja, hogy én is belépjek a nyugalomba, amelybe Ő már belépett. Isten megpihent, hogy élvezze, amit teremtett, és én is ezt fogom tenni. A valóságos hit nyugalomra vezet engem. Ügyelek arra, nehogy elmulasszam a Krisztusban való megpihenés lehetőséget.

A igaz vallás lényeges eleme, belső realitása az Úr hangjának meghallása. Fontos követnem azok példáját, akik hit és türelem révén öröklik, amit Isten megígért számukra. Küzdeni fogok a restség ellen, hogy "az elhívásomat és kiválasztásomat" még inkább igyekezzem "erőssé tenni." "Az Úrnak áldása gazdagít meg", és a szorgalmas kezek is gazdaggá tesznek. Az ígéreteknek az a rendeltetése, hogy Isten megdicsőüljön. Szorgosan tanulmányozni fogom Isten igéjét, időt fordítok az imádkozásra. A szorgalom gyümölcse közösség és fegyelem által terem, és én mindkettőt szívesen fogadom. Igyekvő hívő leszek.

Köszönöm Jézus, hogy te vagy a megvallásunk Főpapja. Jézus a mennyei pártfogóm Isten jelenlétében, és én ingadozás nélkül kitartok ennek megvallásában. Legyőzzük az ellenségünket, mert kitartunk a helyes megvallásban. Legyőzöm az ellenséget a bárány vére és a bizonyságtételem szava által. Amíg hittel szólok a Szentírással megegyező módon, Jézus örökre elkötelezte magát arra, hogy meg is tapasztaljam, amit megvallok. Ragaszkodom a megvallásomhoz. Mindkét dolgot teszem: szívből hiszek, és hangosan megvallom, amit Isten ígért nekem. Megvallom az emberek előtt, hogy Jézus az Uram, Ő pedig rólam tesz vallást Atyánk előtt a mennyben. Meghátrálás nélkül jó megvallásokat fogok tenni, jöjjenek bármilyen nyomások. Ragaszkodom a megvallásomhoz.

Köszönöm Utam, hogy bátran jöhetek hozzád. Mivel Isten arra hív, hogy járuljak a trónja elé, és mert a szükséges feltételeknek eleget teszek, azzal a bizalommal megyek, hogy ott irgalom és kegyelem vár rám. Lerázom magamról a Sátán próbálkozását, amellyel el akar ítélni, és - minthogy Jézus nevében közeledem - azt mondom "Isten meghallgatott engem". Megszabadulok minden kárhoztatástól és minden mástól is, ami akadályoz abban, hogy bátran a kegyelem trónja elé lépjek. A kegyelem trónjához járulok.

Ámen!

Forrás: Derek Prince: Isten igéjének megvallása című könyvéből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése