2017. augusztus 5., szombat

Derek Prince: Isten igéjének megvallása- Január


Uram, köszönöm Jézus vérét. Mivel az ige ezt kimondja, én is kijelentem: legyőztem a Sátánt, mert bizonyságot teszek arról, hogy Jézus vére mit tesz értem. Kijelentem, hogy biztonságban vagyok az ellenségtől, mert alkalmazom a vért a magam és a családom életében. A mai napon kijelentem, hogy az életemet neked való engedelmességben élem. Kijelentem, hogy amint alkalmazom azt magamra, eltávolítok minden bűnt, amely jelen lehet az életemben. Kijelentem, hogy Jézus feláldoztatott értem, és én bízom a vérében, hogy az megtisztít engem, és a bűntől szabaddá tesz. Kijelentem, hogy az Ő hiánytalan váltságműve elvette a bűneimet. Kijelentem, hogy Ő mindenét föladta – teljesen kiöntötte életét –, hogy szabad lehessek a bűntől. Személyesen tanúskodom a Sátánnak arról, amit az Ige szerint Jézus vére értem tesz.

Vére által váltságdíjat fizetett értem, visszavásárolt. Ezért igazi hívő vagyok a Krisztusban. Jézus, Isten bűntelen báránya elvette bűneimet. Átvitettem az ellenség kezéből az Úr kezébe, én már a Mindenható Isten oltalma alatt élek. Kivásárolt engem a Sátán királyságából, és bevitt Isten országába. Az Úr alkotott és vásárolt meg engem – teljesen az övé vagyok. Megszabadultam a sötétségből és átvitettem Isten szeretett Fiának országába. Jézus vérén megváltattam az ördög kezéből.

Minden bűnöm megbocsáttatott, a megváltásból fakadó valamennyi törvényes joggal rendelkezem. Teljes bűnbocsánatot nyertem, mert megvallom minden bűnömet, és most én is mindenkinek megbocsátok aki nekem okozott sérelmet (sorold fel a konkrét neveket!). Nem csak Isten bocsánatát fogadom el, hanem megnyitom magam mások bocsánatának elfogadására is, és magam is fölajánlom számukra a megbocsátást. Te teljesen megbocsátottál nekem, kitörölted bűneim nyilvántartását. Elfelejtetted őket, és én is elfelejtem. Szükségem van a megbocsátásodra, és megbocsátásoddal nagy áldásban is részesítesz. Mivel készséggel megvallok bármi bűnt, amelyet talán megpróbáltam volna elrejteni, megbocsátottál, elvetted bűntudatomat. Felviszem a személyes bizonyságtételem izsópjával – vére által megváltásban és bűnbocsánatban van részem. Jézus vére által teljes bűnbocsánatot nyertem.

Folyamatosan világosságban járok, közösségem van más hívőkkel, és megtisztulok a bűntől. Az Ő vére megtisztít minden bűntől, most és folyamatosan. Teljes szívből világosságban kívánok járni, amint Jézus világosságban van, valamint teljes mértékben közösségre lépni, hogy megtisztúljam a bűntől. Világosságra hozom rettenetes emlékeimet vagy rejtett bűneimet, bármik is legyenek (tessék megnevezni!), hadd világítsa meg Jézus fénye, és vére hadd törölje el ezeket. Az Ő vére megtisztított engem, mert eltökéltem, hogy az ige iránti engedelmességben élek, és jó kapcsolatra törekszem másokkal. Az Ő vére éppen most is kegyelemért kiált Istenhez az érdekembe. Alázattal alárendelem magam annak, hogy Isten igéje megmosson, és elkötelezem magam keresztény társaim őszinte szeretetére. Jézus Krisztusnak, Isten Fiának vére folyamatosan megtisztít engem minden bűntől.

Éhezem és szomjúhozom az Ő vére által megnyerhető megigazulást, igazságot. Igazzá tett engem egy olyan igazságossággal, amely nem az enyém. Jézus vére megigazított, igazzá tett engem, mintha soha nem is vétkeztem volna.

Ámen.

Forrás: Derek Prince: Isten igéjének megvallása című könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése