2017. augusztus 5., szombat

Derek Prince: Isten igéjének megvallása-Április



Uram, köszönöm, hogy elkötelezted magad Izrael mellett. Közbenjárok most azért a nemzetért. Kijelentem, hogy az Úr helyreállítja és újra összegyűjti népét, én pedig csatlakozom a többi hívő imájához. Az Úr nem hagyja el a népét. Köszönöm Jézus, hogy meghaltál értem a kereszten. Jézus azért szenvedett büntetést, hogy mi bűnbocsánatot nyerjünk, s így én békességben lehessek Istennel, a megbocsátás által. Visszavásárolt engem a Sátántól Istennek. Ő szenvedett büntetést, hogy én bűnbocsánatot nyerjek. Elismerem, hogy szükségem van megbocsátásra. Most kérem azt a fizikai gyógyulást, amely a bűnbocsánat következtében történik. Készen állok megbocsátani másoknak. Emlékezni fogok minden jótéteményedre. Amikor megteszem ezeket a lépéseket, minden átok alól felszabadulok. Jézus büntetést szenvedett, hogy én bűnbocsánatot nyerjek.

Jézus köszönöm a kereszten elvégzett munkádat. Számomra az, hogy teljes üdvösséget nyertem azt jelenti, hogy tökéletesen meggyógyultam. A gyógyulásom az üdvösség része. A hálaadás teljes és maradandó áldást hoz. Jézus elvette erőtlenségeimet, és meggyógyított engem. Isten természetfeletti ereje működésbe lép, minden akadály leomlik a gyógyulás útjából. Áldozata folytán a gyógyulás mindenki számára hozzáférhető, magamat is beleértve. Most működésbe hozom Jézus tökéletes váltságművét. Jézust megsebesítették azért, hogy én gyógyulást vehessek.

A saját igazságomat félre teszem és helyette Isten igazságát keresem. A Úr beteggé tette Jézust, lesújtva reá. Teljes körűen gondot viselt a múltban, a jelenben és a jövőben elkövetett bűnökről. A bűn nem fog uralkodni rajtam. Jézussal való azonosulásom révén többé nem vagyok a bűn szolgája. A Vele való azonosulásom által megszabadulok. Jézus az én bűnösségemmel bűnné tétetett, hogy én az Ő igazságosságával igazzá tétessem.

Elfordulok a lázadásomtól, helyettem Jézus ízlelte meg a halált. Te szenvedtél és meghaltál értem. Teljes mértékben odaadtad magad a megváltásomra. Megalázom magamat Isten előtt, azonosulva Jézussal abban, hogy Ő vele megelevenítsen, föltámasszon és trónra ültessen engem. A kereszt által beléptem a Magasságos Isten rejtekhelyére. Védelmet élvezek minden rossztól és veszélytől. Halálod által bővölködő és örök életem van, mert Jézus elszenvedte halálomat, hogy én elfogadhassam életét. Kijelentem, hogy hiszek az áldások és az átkok létezésében, olyan valóságosak ezek, hogy Jézus átokká tétetett azért, hogy én beléphessek az áldásba.

Ámen!


Forrás: Derek Prince: Isten igéjének megvallása című könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése