2023. november 13., hétfő

A HIT BESZÉDE, IMÁDKOZZUNK MA ÍGY ❤

,,💞Uram, nem vagyok méltó, hogy az én hajlékomba jőjj; 
hanem csak szólj egy szót, és meggyógyulok én. ,,
,,Mikor pedig beméne Jézus Kapernaumba, egy százados méne hozzá, kérvén őt,
És ezt mondván: Uram, az én szolgám otthon gutaütötten fekszik, és nagy kínokat szenved.
És monda néki Jézus: Elmegyek és meggyógyítom őt.
És felelvén a százados, monda: Uram, nem vagyok méltó, hogy az én hajlékomba jőjj; 
hanem csak szólj egy szót, és meggyógyul az én szolgám.
Mert én is hatalmasság alá vetett ember vagyok, és vannak alattam vitézek; és mondom egyiknek:
 Eredj el, és elmegy; és a másiknak: Jöszte, és eljő; és az én szolgámnak: Tedd ezt, és megteszi.
Jézus pedig, a mikor ezt hallá, elcsodálkozék, és monda az őt követőknek: 
Bizony mondom néktek, még az Izráelben sem találtam ilyen nagy hitet.,, Máté 8:5-10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése