2023. november 12., vasárnap

💥Egy Csoda Minden Nap - Isten érted van, és veled!

💞Azért beszéltem ezeket nektek, hogy békességetek legyen énbennem. E világon nyomorúságotok lesz, de bízzatok: Én legyőztem a világot.” (János 16,33)

Jézus közelgő lefogatásáról beszél tanítványainak. 
Még azt is megmondja, hogy el fogják hagyni: „Íme, eljön az óra, és immár eljött, hogy szétoszoljatok ki-ki az övéihez, és engem egyedül hagyjatok.” (János 16,32)

Nem tudom, min mész keresztül Testvérem… Úgy tűnik talán, hogy a menny nem ad választ, és meglehet, hogy elbátortalanodsz. Pedig lemondtál arról, hogy magadnak élj, és valóban átadtad életedet Jézusnak. Ennek ellenére egyedül érzed magad és tanácstalannak… 
Márpedig téves ez a magányérzet, még ha érthető is…! Jézus azért volt ugyanis elhagyatott a kereszten, hogy te SOHA TÖBBÉ ne legyél egyedül!

Amikor ráébredsz, hogy Jézus ott van veled és minden lehetségest megtett érted, akkor semmi sem foszthat meg többé Jézusba vetett bizalmadtól. Senki sem fog tudni megállítani rendeltetésed útján… Nem vagy egyedül…!

Persze nem ígérte meg Jézus, hogy minden felhőtlen lesz, de békességét adta neked, hogy szembe tudj nézni az élet megpróbáltatásaival. 
Emlékezz Testvérem, így szól hozzád Jézus: „Bízzál, én legyőztem a világot!”, és Jézusra nézz!

Jézussal minden lehetséges:

• Sikert érsz el.
• Átjutsz ezen a megpróbáltatáson.
• Békességben járod az utadat…!

Arra hívlak, imádkozz velem: „Uram Jézus, megköszönöm neked, hogy békességedet adtad nekem és legyőzted a világot. Megvallom, hogy semmi sem tud megálljt parancsolni nekem az úton, mert nyomdokaidban járok, nem pedig egymagam. 
A hit által megélem ezt az igazságot és összeszedem a bátorságomat. Veled győztes vagyok. Ámen.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése