2023. november 20., hétfő

💥Van Erőm💥

A legelső dolog, amit megtanulhatunk az életünkben a következő: amit teszünk embertársainkkal, azt kapjuk előbb-utóbb vissza. 

Az igét olvasva felmerültek bennem a következő kérdések: Ma hogyan mentem el otthonról? 
Milyen példát mutatok gyerekeimnek? Adtam-e egy rászorulónak, vagy hátat fordítottam? Istent dicsértem minden tettemmel?Ha a kérdésekre a válasz pozitív, akkor jó úton járok/járunk! 
De ha a válaszod negatív, akkor...? Kedves olvasóm, a változás benned is elkezdődhet. 
Ne sajnáltasd magad, hogy milyen bűnös ember vagy. 

Lépj tovább. Nemhiába írja Pál apostol a rómabeli gyülekezetnek a következőt:
 „Az Isten irgalmára kérlek tehát titeket, testvéreim, hogy okos istentiszteletként szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul, amely tetszik az Istennek; és ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes.” (Róma 12:1‭-‬2)

Isten ma szól hozzád, és azt üzeni, hogy ahogyan éled az életed, úgy fog veled bánni. 
A jó és rossz élet kulcsa a te kezedben van! 
A kérdés ez: Készen állsz e elindulni azon az úton, amit Isten szánt neked, ha igen bátran imádkozzál Hozzá: Felséges Isten, tudom, hogy a te kezedben van az életem. 
Kérlek vezess azon az úton, amelyet nekem szántál, hogy én, mint a te gyermeked követni tudjalak, és példája legyek embertársaimnak. 
Hálát adok, hogy meghallgatod kérésemet. Tied legyen a dicsőség, mindörökké. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése