2023. november 19., vasárnap

💥Pásztorod tényleg jó!

💞Az Úr az én Pásztorom, nem szűkölködöm… Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.” (Zsoltárok 23,1 és 4)

Hatalmába keríthet a félelem és az aggodalom… Jézus azonban ott van veled, méghozzá minden nap, az idők végezetéig…!
(Lásd Máté 28,20)

„Az én juhaim hallják az én szavamat, és én ismerem őket, és követnek engem. 
És én örök életet adok nekik; és soha örökké el nem vesznek, és senki ki nem ragadja őket az én kezemből.” (János 10,27-28)

Soha semmi nem fog felérni az Úr jóságával! 
Minden egyes báránya iránt külön szeretettel van, jósága minden képzelhetőt felülmúl…!

„Az utakon legelnek, és minden halmon legelőjük lesz. 
Nem éheznek, nem szomjúhoznak, nem bántja őket délibáb és a nap; mert aki rajtuk könyörült, vezeti őket, és őket vizek forrásaihoz viszi.” (Ésaiás 49,9-10)

„Én vagyok a jó pásztor; ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim, amiként ismer engem az Atya, és én is ismerem az Atyát; és életemet adom a juhokért.”
 (János 10,14-15)

Imádkozz hát Testvérem, és engedd, hogy Isten jóságának ereje átjárja az életedet…! 
Ha letévedsz az útról, a jó Pásztor a keresésedre fog jönni. 
Ha rád támad lelkednek ellensége, a védelmedre fog kelni. 
Ha már azt sem tudod, melyik a jó ösvény, vezérelni fog. 
Ha pedig a halál árnyékának völgyében jársz, meg ne állj… 
Fogd jó szorosan Pásztorod kezét, és menj tovább…!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése