2023. november 16., csütörtök

💞A LEGJOBBAT ADJA NEKED, MERT ISMER TÉGED❣️

Ma arra hívlak, nézzük meg egy pillanatra a „tudni” igét a következő szentírási versben:
 „Mert én tudom az én gondolataimat, amelyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr; békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kívánatos véget adjak nektek.” (Jeremiás 29,11)

Testvérem, Isten ismeri múltadat, jelenedet és jövődet.
Ami múltadat illeti: Akármilyen megpróbáltatásokat kellett is kiállnod, lelket akar önteni beléd Isten, és meg akar erősíteni. Mindent tud rólad: Isten az, aki mérlegre teszi a szíveket és fürkészi a gondolatokat. 

Tudja, mi szomorít el és mi bánt téged. Íme, mit mond neked a tegnapról:
 „Ha valaki Krisztusban van, új teremtmény. 
A régiek elmúltak, íme, minden megújult.” (2 Korinthus 5,17) 

Isten arra buzdít, hogy menj tovább…!

Ami jelenedet illeti: Az Úr tökéletesen tisztában van vele. Ahogy a zsoltáros felismerte: „Uram, megvizsgáltál engem, és ismersz. Te ismered ülésemet és felkelésemet, messziről érted gondolatomat. Járásomra és fekvésemre ügyelsz, minden utamat jól tudod. 
Mikor még nyelvemen sincs a szó, immár egészen érted azt Uram! Elől és hátul körülzártál engem, és fölöttem tartod kezedet. 

Csodálatos előttem ez a tudás, magasságos, nem érthetem meg.” (Zsoltárok 139,1-6) 
Amint elfog a nyugtalanság, mondd Istennek: „Istenem, te mindent tudsz…!”
Ismeri Isten az összes helyzetet, amit megélsz. Látja harcaidat. Hallja kérdéseidet. 
Megérti tétjeidet.
Ami jövődet illeti: Tudja Isten minden rád vonatkozó tervét; azelőtt gondolta ki őket, mielőtt még megszülettél.

Igen, Testvérem, légy biztos benne, hogy Isten személyesen és tökéletesen ismer, s megkülönböztetett szeretettel szeret téged. Páratlan vagy, és életedre vonatkozó terve a legjobb.
Ha múltad vagy jelened el is állják előled a kilátást a jövődre, Isten bezzeg ismeri a jövődet…!

Napod legyen szép Isten jelenlétében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése