2017. február 13., hétfő

Amanda Buys: Karizmatikus varázslás-Megtagadó ima 4.rész

URAM, megtérek abból is, hogy nem tőled kértem, ahogyan Te parancsoltad nekem, annak érdekében, hogy el tudjam fogadni azt, ami Tőled jön és hogy az örömem teljes legyen.

URAM, megtérek abból, hogy nem vetettem alá magam a Szent Szellemnek a közbenjáráskor és ezért nem tudtam a Szellemnek az értelmével Isten akaratát imádkozni. URAM, megtérek abból, hogy nem folytattam a vajúdó imákat, mint Illés, addig amíg az ígéreteid örömteljesen be nem lesznek töltve, amíg a menny esőt nem ad és a föld nem hoz gyümölcsöt.
URAM, visszaállítanál- e engem, mint egy fát, ami folyóvizek mellé van ültetve, és gyümölcsöt hoz minden időszakban, hogy bármit is teszek, az prosperáljon, fejlődjön, gyarapodjon.
URAM, megtérek és elutasítok magamtól és az őseimtől minden olyan imát, ami nem hitből fakadt.
URAM, megtérek és elutasítok a magam részéről és az őseim részéről minden olyan hitetlenséget, ami miatt nem imádkoztam azért, hogy meggyógyíthasd a betegeket.
URAM, vágyakozom arra, hogy hitben mondott imákkal minden lehetséges annak, aki hisz. Elhiszem, hogy Te jó vagy és minden jó és tökéletes ajándék Tőled származik a világosság Atyjától.
Megtérek és elutasítok magamtól és a generációs vonalamtól minden egyes megegyezést, az ördögnek a trükkös és megtévesztő dolgaival, amelyek azt idézték elő bennem, hogy átadjam az Istentől kapott tekintélyemet és így az imáim, a nyilatkozataim, a kijelentéseim és saját magam is kompromittálódtunk, károsodtunk.
Köszönöm neked Uram, hogy előhozod az igazságnak a kinyilatkoztatását és én meg tudok térni és vissza tudom szerezni a tekintélyemet.
Megtérek és elutasítok magamtól és a generációs vonalamtól minden olyan dolgot, amikor hízelgést használtam, vagy megtévesztést, vagy rombolást és ezáltal nem megfelelően képviseltem Istennek az igazságát, mert a saját érdekemben kontrollálni akartam másokat.
URAM, én megtérek és elutasítok magamtól és az őseimtől minden olyan szent oltárodhoz jövetelt, amit nem előzött meg előtte egy megtisztulás, a bűneimnek, a hibáimnak és a sérelmeimnek a megvallása által. Megtérek és elhatárolom magam és az őseimet minden olyan viselkedéstől, amikor nem kerestünk Téged naponta, nem gyönyörködtünk a Te utaidban, hanem a saját élvezetünket kerestük a böjt és ima napján.
Megtérek és elutasítok magamtól és az őseimtől minden olyan hamis hitet, amely azt feltételezte, hogy a böjtnek és az imának csupán a külsőségei bármilyen eredményt is tudnának hozni, de elvetette annak lehetőségét, hogy széthúzások alakulhatnak ki, amelyek Isten gyermekeinek megátkozásához, megbántásához és kihasználásához vezethetnek.
Uram, én azt a böjtöt akarom választani, amit Te választottál, hogy elvágjam az igazságtalanságnak a köteleit, hogy felszabadítsam az iga alól az elnyomottakat,hogy megetessem az éhezőket, hogy gondoskodjak az otthontalanokról és hogy felruházzam a mezíteleneket.
Azt választom, hogy jót cselekszem, keresem az igazságot, bátorítom az elnyomottakat, védelmezem az árváknak az ügyét és támogatom az özvegyeket és segítek az intézésükben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése