2017. február 13., hétfő

Amanda Buys: Karizmatikus varázslás-Megtagadó ima 6.rész

Ima kormányzati vezetőkért: 

Megtérek és elutasítok magamtól és a generációs vonalamtól minden olyan viselkedést, amikor nem imádkoztunk a vezetőkért és mindazokért, akiket Te helyeztél fölénk tekintélyként.
Megtérek és elutasítok magamtól és a generációs vonalamtól minden olyan viselkedést, amikor nem vetettük alá magunkat a kormányzati tekintélynek, amikor a felettünk lévők ellen imádkoztunk, kormányzati hivatalnokokért, akiket Te helyeztél fölénk.
Bocsánatot kérek azért, hogy a szabadságot arra használtam fel, hogy átkozzak és rossz dolgokat mondjak imáimban a kormányzat ellen.
Megtérek abból, hogy nem tisztelem a nemzetemnek a vezetőit, és megtérek abból is, hogy nem imádkoztam a nemzetemért és nem kerestem a városomnak, országomnak, nemzetemnek a békességét, ahová te állítottál engem.
Megtörök minden egyes szövetséget minden istentelen, vallásos és kormányzati tekintéllyel.
Uram kérlek téged, hogy törd össze az életemben és a családom életében az apátlanságnak, elhagyatottságnak és elutasítottságnak a következményeit és azt, hogy engedtük, hogy az a szellem, amit illésinek gondoltunk erőt vegyen a közbenjárásunkon és imáinkon.
Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat minden olyan visszatartott imától és közbenjárástól, amellyel szabadon tudtam volna engedni Istennek a fiait és lányait.
Uram kérlek, hogy távolíts el minden istentelen erőt, tekintélyt, vént, vezetőt és eszközt, ami engem Istennek nem tetsző közbenjárásra késztetett.

Hamis próféták:

Megtérek abból, hogy hamis próféták és varázslók által hagytam magam megtéveszteni, valamint hagytam, hogy megtévesszen a média és ez negatív imákra késztetett engem, azért mert nem a Te akaratodat kerestem, hanem ezeknek a befolyása alatt voltam.
Elhatárolom magam minden generációs terrorizmustól, gyilkosságtól, lázadástól és árulástól.
Kérlek téged Uram, hogy távolíts el minden egyes ítéletet, ami ellenem van, a családom ellen van, a Krisztusban levő testvéreim ellen van, amelyeket magunkra hoztam ezek által az istentelen imák által.
URAM, lennél előttem a faltörő kosnak a kenetével, hogy át tudjak menni a kapun, ki tudjak törni az anyaméhből és elő tudjam hozni azt a sokasodást és gyarapodást minden irányba, amit Te nekem készítettél?

Emberektől való félelem:

Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat minden olyan imától, amelyikkel jó benyomást akartam gyakorolni másokra, szelleminek, jónak akartam magam megmutatni mások előtt, amikor imádkoztam, ahelyett hogy a Te orcádat, jelenlétedet és a Veled való közösséget kerestem volna Uram.
Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat azért, mert hazugságoknak , elbátortalanító dolgoknak, félelmeknek, fájdalmaknak, szenvedéseknek, csalódásoknak, reménytelenségnek hittem, és hagytam, hogy ezek negatív módon befolyásolják a közbenjárásomat.

Bálványimádás:

Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat minden olyan istentelen közbenjárástól, ami bálványoknak, isteneknek, istennőknek szólt, tárgyak, mennyei és földi testek felé való irányultságból fakadt, vagy halottak iránt, ami akadályozta az igazi imádkozást.
URAM, összetörnéd az ilyen fajta közbenjárásoknak a következményeit, amelyek akadályozták, hogy megkapjam a választ a te trónod felől?
Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalam minden istentelen kántálásból, rituális vagy ismétlődő, mormoló, gyümölcstelen imákból.
URAM, eltávolítanád azokat az átkokat, amelyeket azok az istentelen szellemi erők aktiváltak és előrejutottak ezeken az igazságtalan imákon keresztül.
Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat azért, hogy különböző imaformulákat használtam annak érdekében, hogy számomra kedvező kimenetelért forduljak hozzád.
Atyám, eltávolítanád a megtévesztéseket, a hamis motivációkat és szándékokat a szívemből, elmémből és értelmemből, amelyek ezekre a félrevezető imákra késztettek engem?
Eltávolítanád Uram ezeknek a hamis imáknak a mennyet eltakaró akadályait?
Atyám, megnyitnád számunkra a mennyet és kiöntenéd a szentek imáinak az edényét a Te akaratod szerint való módon?
Megtérek és eltávozok a magam részéről és a generációs vonalam részéről minden olyan cselekedettől, amikor imákban emberek, angyalok, bálványok vagy egyéb faragott képek előtt hajoltam meg.
Megtérek minden egyes olyan dologból, amikor a térdeimmel nem előtted hajoltam meg.
Megtérek minden zavaros és panaszkodó imából, amit a fenyítésnek az ideje alatt mondtam. Elismerem, hogy neked lehet egy olyan akaratod, amellyel az én gyenge térdeimet megerősíteni akarod, megtérek abból, amikor az én hozzáállásom és imáim akadályoztak téged ebben a szándékodban.
URAM, bocsáss meg nekem, hogy imában nem emeltelek föl téged, mint Urat, olyan Urat, aki előtt minden térdnek meg kell hajolnia.
Megtérek a saját magam életében és az őseim életében minden egyes túlzott térdelésért, önmagunknak tetszelgő alázatoskodásért, és olyan imában való küzdelmekért, amik felül haladták már a Te Szent Szellemed vezetését azért, hogy ne tudjunk dicsekedni az imáinkkal. Bocsánatot kérek azért, hogy nem erősítettem a gyenge kezeket és a gyenge térdeket.
Megtérek és elutasítom magamtól azokat az imákat, amelyeket olyan lelkületben mondtam, ami nem a Te Testeddel való egységből fakadt és olyan szívből fakadt, ami tele volt önző kívánságokkal, irigységgel, féltékenységgel és ezáltal eltévesztettem a célt.
Bocsáss meg minden olyan alkalomért, amikor eltévesztettem az utat, akár az ellenség, akár a saját magam kemény akarata miatt.
Bocsáss meg, amikor inkább a saját akaratomat akartam előléptetni és felmagasztalni a te akaratod helyett.
Megtérek és elutasítok magamtól minden bálványimádást, azt választom, hogy az arcomat tefeléd irányítom és a Te szívedre koncentrálok, ami tele van könyörülettel, irgalommal, és hogy a Te szívedből fakadó imákat tudjam mondani az én akaratom helyett.
URAM, Bocsásd ki a Te hangodat, mint egy csatakiáltást belém és másokba, hogy tudjunk Téged egy akarattal imádni és hogy ezzel az erővel tudjunk áttörni minden falat, minden akadályt és minden szellemi mennyezetet, ami eddig visszatartotta a generációs áldásokat.
URAM, a magam részéről és ami az őseimet illeti, megtérek és elutasítok magamtól minden egyes olyan viselkedést, amellyel megengedtem az ellenségnek, hogy ellopja az imáimat.
URAM, eltávolítanád az összes generációs átkot a közbenjárásunkból?
URAM, adnál nekünk egy áttörést, hogy át tudjunk hatolni az ellenségnek a táborán és vissza tudjunk venni minden egyes igaz, de megválaszolatlan imát a magam számára és az előző generációm számára?
Atyám, a Jézus nevében azt választom, hogy kiüresítem magam az érzéseimtől, a kívánságaimtól és arra kérlek téged hatalmas Isten, hogy töltsél meg a Te értelmeddel, a Te szíveddel és a Te akaratoddal.
URAM, arra kérlek téged, hogy bocsáss meg nekem és a generációs vonalamnak, amiért nem úgy közeledtünk igazi közbenjárással Hozzád, hogy tudtunk volna téged azért imádni, aki Te vagy és érzékelni, hogy igazából Te kicsoda vagy. Megtérek és elhatárolom magam és a generációs vonalamat minden olyan közbenjárástól, amikor a jelenlétedbe értéktelen ajándékokkal jöttünk, vagy gonosz összegyülekezéseink voltak, tisztátalan kezeink, megtéretlen szívünk, büszkeségünk és más egyéb gonoszság.
URAM, kérlek téged, hogy törd össze azt a bűntudatot és azt az átkot, amit azzal szereztem magamra, hogy nem megfelelően jártam közbe.
Azt választom, hogy megbocsátok magamnak a hamis bűntudatért.
Uram, én most elfogadom tőled az igazi közbenjárásnak az ajándékát és tudatosan elfogadom a közbenjárásnak azt a köntösét, amelyet Te adsz nekem.
URAM, eltávolítanál tőlem és a családomtól minden egyes megtévesztést?
Megtérek és bocsánatot kérek mind a magam számára, mind a családi vonalamon belül azoknak a nevében, akik elherdálták a tálentumaikat, ajándékaikat, forrásaikat és pénzüket, amit tőled kaptak a kezdettől fogva mind a mostani napig.
Kijelentem, hogy ezen túl nem támaszkodok a saját megértésemre, de minden utamban felismerlek téged a közbenjárás alkalmával.
URAM, én kijelentem, hogy veled együtt vagyok mennyei helyeken és kibocsátom a te határozataidat, hogy azok megvalósuljanak.
Kijelentem és parancsolok az érzéseimnek, hogy teljesen üresedjenek ki belőlem, hogy az elmém és szívem azokkal a gondolatokkal legyen tele, amelyek
Tőled származnak és a te elméddel, akaratoddal legyenek egyek.
Uram, kijelentem, hogy megengedem neked, hogy taníts engem, hogyan kell imádkozni.
ÁMEN. 
Forrás: Salamon Tornáca Misszió 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése