2017. december 22., péntek

Mai örömteli bátorító Igénk :)

,,Igazán, mondom nektek: aki hisz bennem, annak örök élete van!,,-János 6,37-


Aki hisz , örök élete van!
Nem majd valamikor lesz,most van .Ha hiszel Jézusban,elfogadtad Őt ,Vele jársz ,akkor tiéd az örök élet. Már most abban az életben járhatsz ,amit Ő adott neked .Ő azért jött,hogy mindenben bővölködő életed legyen. (Jn.10,10)

A legdrágább ajándék a tiéd lehet ezen a karácsonyon ,amit soha senki nem vehet el tőled.
Ő ezért jött a Földre.Érted és értem született meg.
Ha nem fogadtad még el az örök életedet,tedd meg ,itt az ideje,hogy elfogadd ezen a karácsonyon,hisz erről szól az ünnep.Ehhez nem kell mást tenned, mint szívedben elfogadni Jézust egy imával.

Az újjászületés imája: (Mondd el, hangosan!)

Hiszem a szívemben, hogy Jézus Krisztus az Isten Fia.
Hiszem, hogy Jézus meghalt az én bűneimért.
Hiszem, hogy Jézus feltámadt a halálból, az én megigazulásomért.

Kérlek Jézus, legyél az én Uram!
Kérlek Jézus, legyél az én Megváltóm!
Kérlek Jézus, legyél az én Gyógyítóm!
A Te Igéd szerint: „Szívvel hiszünk a megigazulásra, szájjal teszünk pedig vallást az üdvösségre.” (Róm. 10,10.)
Én hiszem a szívemben, és most a számmal vallást teszek a hitemről:
Jézus az én Uram!
Jézus az én Megváltóm!
Jézus az én Gyógyítóm!
Meg vagyok váltva!
Köszönöm, Úr Jézus, az örök életemet!

Ámen !
Legyen örömteli napod :) Jézussal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése