2016. április 29., péntek

Zsoltárok 119,77-80

Teljesedjék be rajtam irgalmad, hogy éljek, mert törvényedben gyönyörködöm. Szégyenüljenek meg a kevélyek, mert galádul bántak velem, én pedig utasításaidon elmélkedem. Forduljanak hozzám az istenfélők, akik ismerik intelmeidet. Bár lenne szívem tökéletes rendelkezéseid szerint, hogy ne valljak szégyent!



„Teljesedjék be rajtam irgalmad,…” Isten irgalma az ember legfőbb vágy kell hogy legyen. Ebben létezem én is napról napra, mert ha ez nem lenne, már rég elvesztem volna. Miért fontos ez? hogy éljek,…”  Mert az Isten irgalma az élet forrása! Ekkor teljesedhet ki az Istenben és az Ő törvényeiben való gyönyörködés: „…mert törvényedben gyönyörködöm.”
„Szégyenüljenek meg a kevélyek, mert galádul bántak velem…” Istenhez mindig fordulhatok, ha örömöm, ha bánatom van, ha ünnepelnek, ha szidalmaznak, vagy akár bántalmaznak is.
„…én pedig utasításaidon elmélkedem…” Minden helyzetben az Úr legyen az én életem központjában.
„Forduljanak hozzám az istenfélők, akik ismerik intelmeidet.” Vágyom a testvérek társaságára, kikkel együtt dicsérhetem az Élő Istent, ezért kérem Őt, hogy legyen társaságukból mindig részem.
„Bár lenne szívem tökéletes rendelkezéseid szerint, hogy ne valljak szégyent!” Istenem kérlek, formáld szívem a te akaratod szerint. Tudom tökéletlen vagyok, de abban is bizonyos vagyok, hogy a te utadon nem vallok szégyent, mert te velem vagy! Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése