2017. június 18., vasárnap

Igei megvallások-Az Igét jelek és csodák követik

Prédikálom az Evangéliumot az egekből küldött Szent Szellem által. (1Pét. 1,12.)

 




Hálát adok az én Istenemnek mindenkor az Isten ama kegyelméért, mely nékem a Krisztus Jézusban adatott, mivelhogy mindenben meggazdagodtam Őbenne, minden beszédben és minden ismeretben. (1Kor. 1,4–5.)

Az én beszédem és az én prédikálásom Szellemnek és erőnek megmutatásában áll. (1Kor. 2,4.)

Prédikálok oly beszédekkel, amelyekre a Szent Szellem tanít. (1Kor. 2,13.)

Bátran prédikálok az Úrban, aki bizonyságot tesz az Ő kegyelmének Igéje mellett, és megadja, hogy jelek és csodák történjenek az én kezeim által. (Csel. 14,3.)

Nagy erővel teszek bizonyságot az Úr Jézus feltámadásáról, és nagy kegyelem van rajtam. (Csel. 4,33.)

Az Isten előtt a Krisztusban szólok a szentek épülésére. Tisztán, sőt Istenből szólom Isten Igéjét Isten előtt a Krisztusban. (2Kor. 12,19. 2,17.)

Én az Istenből való Szellemet kaptam a szívembe, hogy megismerjem azokat, amiket Isten kegyelemben ajándékozott nekem. Ezeket szólom is, nem emberi bölcsesség tanította szavakkal, hanem a Szellem tanításaiban, szellemiekhez szellemieket kapcsolva. (1Kor. 2,12–13.)

Adassék nékem szó számnak megnyitásakor, hogy bátorsággal ismertessem meg az Evangélium titkát, hogy bátran szóljak arról, amiképpen kell szólanom. (Ef. 6,19–20.)

Velem együtt tesz bizonyságot az Úrról az én Istenem, jelekkel meg csodákkal és sokféle erőmegnyilvánulással s a Szent Szellem ajándékainak szétosztásával az Ő akarata szerint. (Zsid. 2,4.)

Hatalmad által add a Te szolgádnak, hogy teljes bátorsággal szóljam a Te beszédedet, a Te kezedet nyújtsd ki gyógyításra, és add, hogy jelek és csodák történjenek a Te szent Fiadnak, Jézusnak neve által. (Csel. 4,29–30.)

Szent Szellemmel, hittel, erővel és bölcsességgel teljes vagyok, ezért senki sem állhat ellen a bölcsességnek és a Szent Szellemnek, amely által szólok. Az Úr nagy csodákat és jeleket cselekszik a nép között. (Csel. 6,3. 5. 8. 10.)

Hatalmat adott nekem az Úr, hogy kígyókon és skorpiókon tapodjak, és az ellenség minden erején; és semmi nem árthat nekem. (Luk. 10,19.)

Jézus hatalmat adott nekem a tisztátalan szellemek felett, hogy kiűzzem azokat, és gyógyítsak minden betegséget és minden erőtlenséget. (Mát. 10,1.)

Az én evangéliumom nem áll csak szóban, hanem isteni erőkben is, Szent Szellemben is, sok bizodalomban is. (1Thess. 1,5.)

Imádkozom, hogy az Isten nyissa meg előttem az Ige ajtaját, hogy szólhassam a Krisztus titkát, hogy nyilvánvalóvá tegyem azt úgy, amint nékem szólnom kell. (Kol. 4,3–4.)

És az Isten Igéje növekedik; és sokasodik nagyon a tanítványok száma, és nagyon sokan követik a hitet. (Csel. 6,7.)

Növekedik és terjed az Úrnak Igéje az egész országban. Az Úrnak Igéje erősen növekedik és hatalmat vesz. (Csel. 12,24. 13,49. 19,20.)

Szakaszd meg az egeket, Uram, és szállj alá, hogy az orcád előtt a hegyek megolvadjanak, hogy nevedet ellenségeidnek megjelentsd, hogy Előtted reszkessenek a népek, hogy cselekedj rettenetes dolgokat, hogy leszállj és orcád előtt a hegyek megolvadjanak. Hogy elébe menj annak, aki örvend és igazságot cselekszik, akik a Te útjaidban megemlékeznek Rólad! (Ésa. 64,1–5.)

Mikor szólom az Igéket, leszáll a Szent Szellem mindazokra, akik hallgatják e beszédet, és kitöltetik a Szent Szellem ajándéka. (Csel. 10,44–45.)

Krisztus cselekszik általam szóval és tettel, jelek és csodák ereje által, az Isten Szellemének ereje által. (Róm. 15,18–19.)

Ha szólok, mintegy Isten Igéit szólom, ha szolgálok, azzal az erővel szolgálok, amelyet Isten ád: hogy mindenben dicsőíttessék az Isten a Jézus Krisztus által, akinek dicsőség és hatalom örökkön örökké! Ámen. (1Pét. 4,11.)

Prédikálok, és az Úr együtt munkál az Igével, és megerősíti azt a jelek által, amelyek követik. (Márk 16,20.)

Az Úrnak Szelleme van énrajtam, mivelhogy felkent engem, hogy a szegényeknek az Evangéliumot hirdessem. (Luk. 4,18.)

Nem halok meg, hanem élek, és hirdetem az Úrnak cselekedeteit. (Zsolt. 118,17.)

Az Úr mellém áll és erőt önt belém, megerősít engem, hogy általam az igehirdetés teljességre jusson, és meghallják a nemzetek mind; és kiragadott az oroszlán szájából. Kiragad engem az Úr a gonosz minden munkájából, és megtart az Ő mennyei országára. (2Tim. 4,17–18.) Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése