2017. október 9., hétfő

Kenneth Hagin : A Gyülekezet számára!

És mindeneket vetett az Ő lábai alá, és Őt tette mindeneknek fölötte a Gyülekezetnek fejévé,
mely az Õ Teste… — EFÉZUS 1,22. 23. 


Milyen nagy szüksége lenne a Gyülekezetnek arra,
hogy felébredjen és elkezdje méltányolni hatalmi helyét és kiváltságait, hogy felemelkedjen arra a helyre, amit Isten elvár tõle, és legyen tudatában annak, hogy neki kell
uralkodnia a levegõbeli hatalmasságok felett. Milyen gyakran megesett, hogy a Gyülekezet kudarcot
vallott a hatalom gyakorlásában; valójában elismerte vereségét és átadta magát a félelemnek. „… és Õt fejjé tette mindenek felett A GYÜLEKEZET SZÁMÁRA.” (ang. ford.)


A Gyülekezet számára! Az, hogy Jézus fej mindenek felett— az ördög, a démonok, a betegség, a szegénység és minden más felett, ami gonosz —, a Gyülekezet javát szolgálja!
Itt most álljunk meg tiszteletteljesen és gondolkodjunk el ezeken a hatalmas igazságokon, hogy a szívünk fel tudja fogni ezeknek a jelentõségét. Ha így viszonyulunk ehhez,
az Igazság Szelleme felemel minket arra a helyre, ahol megérthetjük, hogy mi Isten Igéjének teljes jelentése, amikor azt mondja: Isten tette Krisztust fejjé mindenek felett,
a Gyülekezet javára. Ez azért történt, hogy a Gyülekezet, a Gyülekezet fején keresztül hatalmat gyakoroljon mindenekfelett.
Megvallás: Jézus az én fejem. Jézus az Úr mindenekfelett. Jézus hatalmat adott nekem az ellenség minden serege felett. Nagyobb Jézus, aki bennem van, mint az,
aki a világban van. Több, mint gyõztes vagyok Õáltala, aki szeretett engem és Önmagát adta értem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése