2021. október 17., vasárnap

💥Van Erőm💥 Olvasd a Bibliát a Van Erőmmel:

„Abban az időben így szólt Jézus: Magasztallak, Atyám, menny és föld Ura, mert elrejtetted ezeket a bölcsek és értelmesek elől, és felfedted az egyszerű embereknek. 
Igen, Atyám, mert így láttad jónak. Az én Atyám mindent átadott nekem, és senki sem ismeri a Fiút, 
csak az Atya, az Atyát sem ismeri senki, csak a Fiú, és az, akinek a Fiú akarja kijelenteni. 
Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és meg vagytok terhelve és én megnyugvást adok nektek. 
Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok és alázatos szívű és megnyugvást találtok lelketeknek. 
Mert az én igám jó, és az én terhem könnyű.”‭‭ Máté‬ ‭11:25-30‬ ‭


Jöjjetek! Jézus hív téged, hívja a családodat, hívja az emberiséget.
Mit látunk, ha jobbra nézünk? Kétségbeesett arcokat, szomorú tekinteteket.
Mit látunk, ha balra nézünk? Beteg embereket, akik gyógyulásra várnak. 
Mit látunk, ha a hátunk mögé nézünk? Gyászoló embereket, fájdalmakkal teli szíveket.
Még van egy irány, ahova nézhetünk. Még megvan az a reménysugár, amelyet Isten adott az emberiségnek. Nézz fel, Őreá nézz, Benne higgy.
Bár elkeserít, hogy bármerre is nézünk olyan kevés pozitívumot látunk, de ma is jön Jézus és újat mutat. Azt mondja, menjünk hozzá. Menjen hozzá a megfáradt, meggyötört ember, aki meglankadt.
Menjen hozzá az, aki terheket cipel.
Menj hozzá te is, úgy, ahogy vagy. Lehetsz fiatal vagy idős, szegény vagy gazdag, férfi vagy nő, egészséges vagy beteg, Jézus úgy vár téged, ahogy vagy. Nincs kikötés, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelned. Nézz fel az égre, emeld fel kezeidet, mert Jézus a mai napon is téged vár.
Mi vár Jézusnál?
Ezt mondja: „…megnyugvást adok nektek.” Olyat ad, amit a világtól nem kaphatunk meg. 
Olyan valamit ad, ami most hiányzik nagyon sok embernek. Ez maga a nyugalom.
Ma reggel, amikor tükörbe nézünk mit fogunk látni? Azt a személyt, aki biztosan tudja, hogy az élete biztos kezekben van, ezért elhatározta, hogy a körülmények ellenére megpróbál nyugodt maradni, Jézushoz menni? Vagy azt, aki nem akarja kihasználni ezt a csodás napot, ezért szomorú, csüggedt, leterhelt lesz egész nap.
A döntés a kezünkben van. Mit választunk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése