2021. október 6., szerda

💥Van Erőm💥

Véleményem szerint több tanulási módszer van, ezért megemlítenék kettőt.
Az első az, amikor magadtól tanulsz, vágysz a bölcsességre, és annak megszerzésére.
A második, amikor kötelesség. Nos, Istennel lenni nem kötelesség, ez a Te saját döntésed: hagyod, hogy Ő vezesse az életed, vagy nem. A döntés a kezedben van.

Isten iskolája teljesen másképp működik, mint a földi.
Ő mindkét módszert egyszerre alkalmazza az életedben, csak van amikor ezt nem vesszük észre.
Kezdjük az elsővel a vágyakozással. Vágysz e Isten közelségére? Vágysz-e arra, hogy Ő vezesse az életed? Vagy arra, hogy Ő Fiától megtanuld, hogy: „... szelíd vagyok, és alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek” (Máté 11:29)

Hadd kérdezzem meg és válaszolj őszintén magadban: Nyugodt vagy?
Bármilyen nehéz helyzetben magadra tudod venni az alázatosság, nyugalom fegyverzetét? Jézus Krisztus ma erre hív el téged, hogy ne csak mond, hanem tedd is meg.
Ha nem tudod hol kell keresni a nyugalmat, ez az ige rávilágít: „Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek.” (Máté 11:28)

Csak Nála van a megnyugvás, de ahhoz, hogy a tied legyen Hozzá kell menj, egy reggeli ima, egy megszólítás formájában:
Uram, itt vagyok, itt van a zaklatott, gondterhelt bűnös lelkem, és leteszem a Te kezedbe.
Ezen a napon rengeteg kihívással nézek szembe, és egyedül képtelen vagyok rá, de Te légy velem, fogd meg a kezem és kérlek vezess azon az úton, amelyen engem szeretnél látni, kérlek:
„Ne azt add nekem, amit kívánok, hanem azt, amire szükségem van!” -Antoine de Saint-Exupéry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése