2024. március 16., szombat

⭐AZ ÖRÖK ÉLETÜNK A TÉT❣️

,,💞Jézus így válaszolt: „Én vagyok az út, az igazság és az élet! Az Atyához csakis rajtam keresztül lehet eljutni.,, János14,6.

A járható, akadálymentes utakat, amik a jó és helyes irányt mutatják, a célhoz vezetnek, mindig útjelző táblákkal jelölik.
Ezekre általában odafigyelünk, hogy ne tévedjünk el, ne tegyünk fölösleges köröket.
Visszafordíthatatlan károk érhetnek minket,ha nem figyelünk oda ezekre az útjelzőkre!
Jézus egy útjelzőként tárja elénk önmagát, amire életbevágóan fontos odafigyelni!
Az életünkbe kerülhet, ha nem a kijelölt úton járunk. Az örök életünk a tét!
Jézus ezt mondja:„Én vagyok az út, az igazság és az élet! Az Atyához csakis rajtam keresztül lehet eljutni.

Vegyük észre a "CSAKIS" szót, ami egy kizárólagosságot jelent.
Nem mutat senki másra,csakis magára, aki az örök élet felé vezető utat mutatja.
Nincs más, hiába keresed csak tévutakat találsz ,aminek a vége a pusztulás nem az élet.

Lehet, hogy éppen keresed az utat,ne keress tovább,kövesd a járhatót, Jézus Krisztust,aki az örök életre vezet. Ugye te sem akarsz eltévedni?
Járj Jézussal,fogd meg a kezét,és soha többé ne engedd el!

Legyen örömteli napod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése