2024. március 30., szombat

🌟 NE FÉLJ SEMMIT❣️

A Szentírás mondja: „Ne félj, férgecske Jákob, maroknyi Izrael, én megsegítelek, szól az Úr, a te Megváltód, Izraelnek Szentje!” (Ésaiás 41,14)

Hallgasd csak, Testvérem, mit mond neked Isten ma reggel: „Nem nehéz nekem, hogy segítségedre jöjjek. Már megsegítettelek, és meg is foglak még segíteni!”

Mit is tett érted Isten? Minden bűnödet megbocsátotta
Megváltott vére árán Örök életet adott neked

Van-e valami, amit ne tenne meg ma érted, amikor már mindent beteljesített? 
Nem okoz neki nehézséget, hogy segítségedre jöjjön, Testvérem! Már sokkal többet is tett, miért ne segítene hát?

Meríts bátorságot az alábbi szavakban (Emil Schürer teológus egy szövegéből idézek):

„Ne félj semmit, szeretlek! Veled vagyok!
Ígéretek ígérete, hitem támasza! Ismeretlen veszélyek ravaszul leselkednek rám,
Megkörnyékeznek, de Jézus közelebb van. És az utazás alatt újra szól hozzám: „Én vagyok!
Ne félj semmit, bátorság! Mindig veled vagyok!”

Igen, ezt mondja Isten ma neked: Mindig veled vagyok!
Köszönöm, hogy vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése