2016. május 25., szerda

Kenneth & Gloria Copeland

Ébredj fel a megigazultságra

 

Serkenjetek fel a megigazultságra, és ne vétkezzetek.– 1 Korinthus 15:34 ¹



Holnap reggel, amikor megszólal az ébresztőórád, ne csak egy újabb napra ébredj fel. Tedd meg, amit az Ige mond, és ébredj fel a megigazultságra! Ébreszd rá magad újra arra a dicsőséges tényre, hogy Isten megigazultságává tétettél Krisztus Jézusban, és igazul állsz a Mindenható Isten előtt!

Miért? Mert holnap – mint ahogy minden nap, amíg itt a földön élsz – a sátán megpróbál majd meggyőzni arról, hogy nincsen semmi jogod Isten áldásaira. Újra a bűn bilincsébe próbál helyezni, hogy irányíthassa az életedet. De nem fog neki sikerülni, ha minden nap ráébreszted magad arra, hogy ki vagy Jézusban.

A következő erőteljes megvallás segíteni fog, hogy ez a kijelentés élővé váljon benned:

„Atyám, a mai napon újra megvallom Jézus Krisztust Uramnak és Megváltómnak. Uram, Te vagy az életem irányítója. Teljesen alávetem magam Neked. A Te akaratod az én akaratom. A Te terveid az én terveim.

Krisztus Jézusban új teremtésként elfogadom a megigazultság ajándékát és mindent, amit ez az ajándék magában foglal: egészséget, bővölködést, békességet, örömöt és bővölködő életet. Félreteszek minden terhet és a megkörnyékező bűnt. Jézusra nézek, a hitem szerzőjére és bevégzőjére.

A Te Igéd szerint királyként uralkodom ebben az életben. A bűn és halál ereje le van győzve az életemben. Többé nem az ördög erői irányítanak, hanem az uraknak Ura. Győztesnél is több vagyok Őáltala, aki engem szeret.

A mai napon elhatározom, hogy tudatosan járok a megigazultságomban, és minden lépéssel egyre közelebb kerülök Hozzád, Uram. Köszönöm a megigazultság ajándékát. Ez által az ajándék által mindenre van erőm Krisztus Jézusban, aki engem megerősít.

Jézus nevében. Ámen!”

Igei olvasmány: Kolossé 2:9-15 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése