2016. május 26., csütörtök

JÓT TERVEZTÉL

https://www.youtube.com/watch?v=aOOPu38ubR4

Az életben egyetlen egy dolog van, ami magunkban és másokban megváltoztatható, és aminek meg is kell változnia, ez pedig a szívünk. Az egyetlen orvosság a tökéletlenség ellen az evangélium. Nincs más út, nincs más igazság, nincs másban élet. Jézus magáról mondja: „Én vagyok az út, az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához, csakis Én általam” – Jn 14:6. Jézus maga AZ örömhír. Krisztus nélkül mindnyájan elveszettek vagyunk, a szó mindkét értelmében: elveszettek Isten számára és elveszettek az életünkben is, önmagunk számára. Nélküle nem tudjuk, hogy kik vagyunk, és hogy miért vagyunk a világon, nem tudjuk elfogadni a körülményeket, az embereket, az életet sem. Örökké keresni fogjuk, hogy mi az, ami változást hozna, amitől tökéletes lehetne minden, más szóval: mi a megoldás. De Vele tudjuk, és CSAK Vele tudjuk igazán. Krisztus tudta azt, hogy a világ romlott, és mindenkinél mélyebben tudta azt is, hogy mennyire nagy szükségünk van a megoldásra — ezért áldozta fel magát a kereszten. Azt hiszem, ezek után már nem lehet kétséges számunkra az, hogy Isten valóban jót tervezett az életünk felől, még akkor is, ha itt a földi életben nem lesz minden tökéletes.



Em7                Cmaj7 
Jót terveztél az életem felõl
Am7                  Hm7
Szívbõl örülsz mikor jót tehetsz velem.
Em7                C7
Értem adtad Jézust a Bárányt,
       Am7      Hm7         Em
Hogyne ajándékoznál mindent nekem.  (X2)
      Cmaj7        Hm7    Cmaj7      Hm7
Mielõtt megszülettem Te már elhívtál.
        Cmaj7             D   Esus  E
Szerelmed, mint napfény árad rám.
      Cmaj7         Hm7  Cmaj7       Hm7
Kegyelmed örökké tart  sosem múlik el.
    Cmaj7 Am      Hsus H
Fiaddá    fogadtál
Em7            Cmaj7       Am7     Hm7
Jót, igen jót, igen jót, igen jót terveztél!

Jézusban fiad vagyok szeretett gyermek.
Te lettél az igazgyöngy, akiért élek.
Semmi nem választ el te szerelmedtõl,
Te vagy már örökségem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése