2016. október 22., szombat

Igei megvallások

Az Úr dicsősége megláttatik rajtam....Ima -Megvallás
Zsolt. 8, 5.
Uram, kevéssel tettél kisebbé az Istennél, és dicsőséggel és tisztességgel koronáztál meg engem.

Zsolt. 21, 5 - 6.
Nagy az én dicsőségem a Te üdvösséged által; fényt és méltóságot adtál reám.
Áldássá tettél engem örökké, megvidámítottál engem színed örömével.

Zsolt. 26, 8
Uram, szeretem a Te házadban való lakozást, és a Te dicsőséged hajlékának helyét. .

Zsolt. 35, 28.
Az én nyelvem pedig hirdetni fogja a Te igazságodat, a Te dicsőségedet minden napon.

Zsolt. 62, 7.
Istennél van üdvösségem és dicsőségem; az én erős kősziklám, az én menedékem Istenben van.

Zsolt. 63, 2.
Uram, add, hogy láthassalak Téged a szentélyben, szemlélvén a Te hatalmadat és dicsőségedet.

Zsolt. 68, 28. 32-33.
Az én Uram, Istenem rendelte el az én hatalmamat; erősítsd meg Istenem azt, amit számomra készítettél. Dicséretet zengek Neked Uram, aki kezdettől fogva az egek egein ülsz. Tisztességet adok Neked Istenem, mert dicsőséged van rajtam.

Agg. 2, 9.
Nagyobb lészen e második ház dicsősége az elsőnél, és e helyen adok békességet – azt mondja az Úr.

Zsolt. 71, 8. 72, 19.
Megtelik szájam dicséreteddel, minden napon a Te dicsőségeddel. Áldott legyen a Te dicsőséges Neved mindörökké, és teljék be dicsőségeddel az egész föld!

Zsolt. 73, 24. 79, 9.
Tanácsoddal igazgatsz engem, és azután dicsőségedbe fogadsz be engem. Segíts meg engem üdvösségem Istene, a Te Nevednek dicsőségéért.

Zsolt. 84, 11.
Mert nap és pajzs vagy Te; kegyelmet és dicsőséget adsz Uram, nem vonod meg a jót azoktól, akik ártatlanul élnek.

Zsolt. 90, 16. 108, 5. 111, 3.
Megláttatik a Te műved a Te szolgáidon, és a Te dicsőséged azoknak fiain. Magasztaltassál fel, oh Isten, az egek felett, és dicsőséged legyen az egész földön! Dicsőség és méltóság a Te cselekedeted, és igazságod megmarad mindvégig.

Zsolt. 115, 1.
Nem nekem Uram, nem nekem, hanem a Te nevednek adj dicsőséget, a Te kegyelmedért és hűségedért!

Zsolt. 148, 13. 149, 4. 6. 9.
Dicsérem az Úrnak nevét, mert az ő neve dicső egyedül; az ő dicsősége az égre és a földre kihat! Mert kedvel engem az Úr, szabadulással dicsőít meg engem. Istendicsőítés van a torkomban, kétélű fegyver a számban. Az Úr végrehajtja ellenségeimen a megírott ítéletet. Dicsőség ez az ő minden szentjének!

Ésa. 35, 2. 40, 5.
Virulva virulok, és örvendek ujjongva, a Libanon dicsősége adatott nékem, Kármel és Sáron ékessége; meglátom az Úrnak dicsőségét, az én Istenem ékességét. És megjelenik rajtam az Úrnak dicsősége, és minden test látni fogja azt; mert az Úr szája szólt.

Ésa. 58, 8. 60, 1- 3.
Akkor felhasad, mint hajnal az én világosságom, és meggyógyulásom gyorsan kivirágzik, és megigazulásom előttem jár; az Úr dicsősége követ.Felkelek és világosodom, mert eljött világosságom, és az Úr dicsősége rajtam feltámadt. Rajtam feltámad az Úr, és dicsősége rajtam megláttatik. És népek jönnek világosságomhoz, és királyok a nékem feltámadt fényességhez.

Ésa. 60, 18. 21.
Nem hallatik többé erőszaktétel földemen, pusztítás és romlás határaimban, az üdvösséget hívom kőfalaimnak, és kapuimnak a dicsőséget. Az Úr plántálásának vesszőszála vagyok, az Úr kezeinek munkája az ő dicsőségére.

Ésa. 61, 3. 11.
Az Úr ékességet ad nekem a hamu helyett, örömnek kenetét a gyász helyett, dicsőségnek palástját a csüggedt szellem helyett, hogy igazság fájának neveztessem, az Úr plántájának, az ő dicsőségére! Mert mint a föld megtermi csemetéjét, és mint a kert kisarjasztja veteményeit, akként sarjasztja ki az Úr Isten az igazságot s a dicsőséget minden nép előtt!

Ésa. 62, 2 –5.
És meglátják a népek igazságomat, és minden királyok dicsőségemet, és új nevet adnak nekem, amelyet az Úr szája határoz meg. És leszek dicsőség koronája az Úr kezében, és királyi fejdísz Istenem kezében. És így hív engem az Úr: Én gyönyörűségem, mert az Úr gyönyörködik bennem, és akként fog nekem Istenem örülni, amint örül a vőlegény a menyasszonynak.

Péld. 8, 30. Jób 29, 20.
Én Uram, Istenem, gyönyörűségedre akarok lenni minden napon, szolgálva Előtted minden időben.Dicsőségem megújul velem, és kézívem erősebbé lesz kezemben.

Ésa. 63, 12. 15. 66, 5.
Az Úr belém adta az ő szentséges Szellemét, és jobbomon járatja az ő dicsőségének karját. Tekints alá az égből, és nézz le reám szentséged és dicsőséged hajlékából! Mutasd meg buzgó szerelmed és hatalmad. Szívednek dobogása és irgalmad legyenek felettem. Jelenjék meg az Úrnak dicsősége rajtam, hogy lássa a világ az örömömet.

Ésa. 66, 12.
Íme, az Úr Isten kiterjeszti rám a békességet, mint egy folyóvizet, és mint kiáradt patakot, a népek dicsőségét.

Hab. 2, 14.
Az Úr dicsőségének ismeretével betelik a föld, amiképpen a folyamok betöltik a tengert.

Hab. 3, 3- 4.
Isten és a Szent dicsősége elborítja az egeket, és dicséretével megtelik a föld. Ragyogása, mint a napé, sugarak támadnak a kezéből; és ott van az ő hatalmának rejteke.

Ésa. 59, 19.
És félik napnyugattól fogva az Úrnak nevét, és naptámadttól az ő dicsőségét, mikor eljön, mint egy sebes folyóvíz, amelyet az Úr szele hajt.

2Kor. 3, 18.
Az Úrnak dicsőségét fedetlen arccal szemlélem, elváltozom az ő ábrázatára, dicsőségről dicsőségre, az Úrnak Szellemétől.

Róm. 9, 4.
Mennyei Atyám, hálát adok Neked, mert enyém a fiúság, és a dicsőség, és a szövetség, meg az Isten szolgálata és az ígéretek.

Róm. 9, 23.
Az Úr megismerteti velem az ő dicsőségének gazdagságát, mert az irgalma edénye vagyok, melyet eleve a dicsőségre alkotott.

2Thess. 2, 13- 14.
Mindenkor hálaadással tartozom az Istennek, mert szeret engem az Úr, kezdettől fogva kiválasztott engem Isten az üdvösségre. A Szellem szentelésében, és az igazság hitében elhívott engem az én Uram Jézus Krisztus dicsőségének elvételére.

Ján. 17, 22.
Azt a dicsőséget, amelyet nékem adtál, őnékik adtam, hogy egyek legyenek, amiképpen mi egyek vagyunk. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése